blog iablko

czytaj artykuły

newsletter

bądź na bieżąco

kontakt

poznaj nas

IAB patronem Międzynarodowej Konferencji Marketingowych Kół Naukowych we Wrocławiu

02/19/2025
Konferencja organizowana przez Marketingowe Koło Naukowe KIWI działające przy Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu odbędzie się 26 marca 2025, przebiegnie pod hasłem „Marketing XXI wieku” i będzie miejscem spotkania młodych badaczy, ekspertów akademickich i przedstawicieli środowiska biznesowego. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich studentów kół naukowych Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Collegium Civitas, niezależnie od kierunku studiów. Będzie to przestrzeń do wymiany wiedzy i doświadczeń, gdzie każdy, niezależnie od swojej specjalizacji, może wnieść cenny wkład w dyskusję o przyszłości marketingu.

W programie m.in.

  • Konkurs na najlepszą prelekcję, w którym nagrodą główną są studia podyplomowe ufundowane przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Patrona Głównego wydarzenia.
  • Interdyscyplinarne tematy – od cyfrowej transformacji po wpływ regulacji prawnych i bezpieczeństwa danych na marketing.
  • Spotkanie pokoleń – młodzi badacze, przedstawiciele środowiska akademickiego oraz liderzy biznesu w jednym miejscu.

Celem konferencji jest integracja społeczności akademickiej oraz wspólne odkrywanie potencjału marketingu jako dziedziny, która łączy naukę z praktyką, teorię z innowacją oraz różnorodne perspektywy w jedno spójne podejście.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdziesz tutaj.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Uwaga! Attention zmienia zasady gry. Najnowszy raport IAB Polska

Uwaga! Attention zmienia zasady gry. Najnowszy raport IAB Polska

Nowy raport IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry” wydany w listopadzie br. wyraźnie wskazuje, że branża marketingowa coraz częściej traktuje uwagę odbiorcy jako wiarygodny wskaźnik badawczy, a także jako realną walutę w świecie reklamy cyfrowej.

Nowy framework od IAB TechLab w publicznych konsultacjach do stycznia

Nowy framework od IAB TechLab w publicznych konsultacjach do stycznia

Najnowsza specyfikacja Agentic RTB Framework (ARTF), którą właśnie wypuścił IAB TechLab definiuje podstawę do wdrażania usług agentowych, które działają w ramach platformy hostującej. ARTF jest dostępna do publicznych komentarzy do 15 stycznia 2026 r. — zachęcamy branżę do dzielenia się opiniami.