Inspektorka / Inspektor nadzoru robót elektrycznych

amu.edu.pl 1 tydzień temu

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,

poszukuje osób na stanowisko:

Inspektorka / Inspektor nadzoru ds. robót elektrycznych

Miejsce pracy: Poznań

Wymiar etatu: 1/1

Nr. ref. INRE/12/24

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Uprawnienia budowlane w branży elektrycznej w nieograniczonym zakresie.
  • Doświadczenie w prowadzeniu nadzoru w zakresie remontów i inwestycji.
  • Znajomość instalacji niskoprądowych budynkowych takich jak instalacja sygnalizacji pożaru, instalacja dostępu i włamania, monitoring obiektu (CCTV), BMS budynku.
  • Umiejętność kosztorysowania w branży elektrycznej (preferowany program NORMA).
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel).
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Obszar odpowiedzialności inspektora ds. elektrycznych:

  • Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
  • Nadzory nad remontami i inwestycjami w branży elektrycznej.
  • Sprawowanie kontroli nad powierzonymi obiektami w branży elektrycznej.
  • Przeprowadzanie przeglądów rocznych i 5-letnich powierzonych obiektów.
  • Rozliczanie przeprowadzanych prac (remontowych i inwestycyjnych).

Dodatkowo mile widziana:

  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych.
  • Rozwój kwalifikacji zawodowych.
  • Przyjazne wdrożenie.
  • Elastyczne godziny pracy.

Zapraszamy do przesłania CV

Uprzejmie informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie oświadczenia o wy­ra­że­niu zgo­dy na prze­twa­rza­nie da­nych oso­bo­wych przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ce­lu re­kru­ta­cji:

Klauzula informacyjna RODO (na potrzeby obecnej i przyszłych rekrutacji)

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, NIP 777 00 06 350, REGON 000001293, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@amu.edu.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przeprowadzenia i udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,
    2. przeprowadzenia i udziału w kolejnych procesach rekrutacji na to samo stanowisko lub stanowisko odpowiadające Pani/Pana kwalifikacjom lub doświadczeniu,
    3. ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  8. W zależności od podstawy przetwarzania, posiada Pani/Pan prawo do:
    1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania,
    2. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    3. przenoszenia danych osobowych,
    4. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
    6. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  10. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać kontaktując się mailowo lub telefonicznie z Sekcją Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników UAM.
  11. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie 6 miesięcy po zakończeniu przedmiotowego procesu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także później, przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji - jeżeli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń). Dla potrzeb prowadzenia innych procesów rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, pod warunkiem wyrażenia na to przez Panią/ Pana odrębnej zgody.

Klauzula zgody

Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu Pracy (imię, imiona i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania; adres do korespondencji; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia), zawartych w mojej ofercie pracy w celu mojego udziału w procesie rekrutacji. Administrator poinformował mnie, iż mam prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie.

Idź do oryginalnego materiału