Najgorszy profesor medycyny jest teraz „najlepszym profesorem wszechczasów”.

ochrona24.info 1 miesiąc temu

Sale uniwersyteckie.

Irańscy badacze przeprowadzili badanie Który został opublikowany w czasopiśmie BioMed Central (BMC). Co pokazuje, iż tradycyjne kształcenie na studiach magisterskich na kierunku lekarskim jest znacznie mniej efektywne Daje gorsze wyniki w nauce niż nauczanie oparte na metodach bardziej praktycznych, aktywnych, skutecznych i skupionych na studencie.

W badaniu, które miało na celu ocenę skuteczności nowego modelu szkolenia, naukowcy porównali, w ramach stopni medycznych, Tradycyjne kursy mistrzowskie metodą odwróconej klasyktóry jest na wczesnym etapie pod względem scenariuszy klinicznych i technologii edukacyjnej.

Zostało to udowodnione, jak wyjaśnili naukowcy we wspomnianym badaniu Podejście odwróconej klasy, które można realizować wirtualnie, zapewnia doskonałe efekty w nauce W porównaniu z tradycyjnymi metodami nauczania. Wdrożenie metody odwróconej klasy doprowadziło do pojawienia się wśród uczniów pozytywnego nastawienia do zajęć praktycznych z przedmiotu praktycznego oraz wzrostu ich udziału i wyników w zajęciach.

Jak wynika z badania, podobnie jest w przypadku techniki szkoleniowej odwróconej klasy Osiągnięto większą wydajność i satysfakcję Dla studentów i wykładowców poprzez wykorzystanie wirtualnej edukacji. Ponadto priorytetowo traktuje i ceni odpowiedzialność i niezależność uczniów. Osiąga się to poprzez niezależne, asynchroniczne badanie treści zajęć, a także aktywne uczenie się w zaplanowanych godzinach zajęć.


Wyniki i wnioski z badania

Badanie wykazało, iż uczniowie, którzy realizowali plan szkolenia w odwróconej klasie Osiągali lepsze wyniki w nauce Spośród uczniów, którzy przystąpili do egzaminu po szkoleniu tradycyjnym, z teoretycznym wyjaśnieniem przez nauczyciela prowadzącego przedmiot.

Jednak pomimo sukcesu odwróconej klasy pod względem wyników, Studenci, którzy podążali tą drogą do szkolenia, byli mniej zadowoleni niż stosowane w tradycyjnej metodzie separacji głównej, jak wynika z badania satysfakcji przeprowadzonego po operacji.

Wniosek, do jakiego doszli irańscy badacze, jest taki, iż metoda odwróconej klasy w porównaniu z tradycyjną klasą Poprawa uczenia się i wydajności uczniów Doktorat z medycyny na Uniwersytecie Medycznym Hamedan w kontekście fizjologii przewodu pokarmowego.

Podobnie eksperci uznali, iż „zaleca się, aby nauczyciele różnych dyscyplin naukowych wzięli to pod uwagę Stosowanie tej innowacyjnej metody edukacyjnej Aby poprawić wyniki uczniów w nauce”, dodali oczywiście, „potrzebne są dalsze badania na większej próbie, aby dostarczyć mocniejszych dowodów na skuteczność interwencji”.


Wzięło w nim udział 60 studentów z Uniwersytetu Medycznego Hamedan

Brali udział w tym badaniu Łącznie 60 studentów z Hamedan University of Medical Sciences. Wszyscy zajmowali się fizjologią trawienia z jedną różnicą: grupa 30 uczniów zrobiła to tradycyjną metodą, a pozostałych 30 – techniką odwróconej klasy.

Grupa kontrolna uczestniczyła w tradycyjnych kursach mistrzowskich Weź udział w sesjach pytań i odpowiedzi podczas Interwencja podąża za tematem poprzez treści edukacyjne, które nie realizowane są twarzą w twarz Brałem udział w dyskusjach w małych grupach opartych na scenariuszach klinicznych.

Zadowolenie z kursu mierzono dzięki 18-punktowego kwestionariusza. Efekty uczenia się oceniano dzięki testu wielokrotnego wyboru składającego się z 20 pytań, odpowiadającego poziomom 1 i 2 modelu Kirkpatricka. Dane analizowano dzięki opisowych i analitycznych testów statystycznych przy użyciu programu SPSS w wersji 24.

Informacje publikowane w Medical Writing zawierają oświadczenia, oświadczenia i ogłoszenia oficjalnych instytucji i pracowników służby zdrowia. jeżeli jednak masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego zdrowia, skonsultuj się z odpowiednim pracownikiem służby zdrowia.

Idź do oryginalnego materiału