Fredropol. Praca. Urząd Gminy
Urząd Gminy w Fredropolu ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze: Specjalista ds. księgowości, podatkowej VAT i obsługi KSeF oraz Referent ds. obsługi kancelaryjnej.
Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje dotyczące wymagań, obowiązków oraz warunków pracy.
Oferta pracy: Specjalista ds. księgowości, podatkowej VAT i obsługi KSeF
Informacja o warunkach miejsca pracy
-
Sposób zatrudnienia i wymiar etatu: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu.
-
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Fredropolu, 37-734 Fredropol 15.
-
Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ze zm. oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Gminy w Fredropolu.
Wymagania dla kandydatów
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe,
-
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy,
-
znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych, samorządu gminnego, dostępu do informacji publicznej, podatku VAT, rachunkowości oraz korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF),
-
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, finanse i rachunkowość lub kierunki pokrewne,
-
minimum roczny staż pracy w charakterze zgodnym z wymaganiami stanowiska,
-
doświadczenie w realizacji zadań związanych z rozliczeniami VAT w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
znajomość przepisów prawa administracyjnego, finansów publicznych, ochrony danych osobowych oraz zasad funkcjonowania JST,
-
zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego podejmowania decyzji,
-
umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość i obowiązkowość,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, programów księgowych i urządzeń biurowych.
Zakres wykonywanych zadań
-
dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,
-
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,
-
prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie kont,
-
obsługa raportów kasowych i ewidencja dochodów i wydatków związanych z gospodarką odpadami,
-
analiza kont rozrachunkowych, egzekucja należności,
-
rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych,
-
przygotowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
-
nadzorowanie procesów księgowych związanych z VAT i KSeF, w tym bieżące wysyłanie i odbieranie faktur,
-
współpraca z innymi referatami i doradcami podatkowymi,
-
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa podatkowego i rachunkowości,
-
wykonywanie innych czynności zleconych w zakresie księgowości.
Warunki pracy
-
praca przy komputerze w charakterze administracyjno-biurowym,
-
godziny pracy: 7:00 – 15:00,
-
brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
-
oświetlenie naturalne i sztuczne, klimatyzowane pomieszczenia w budynku piętrowym,
-
praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Oferta pracy: Referent ds. obsługi kancelaryjnej
Informacja o warunkach miejsca pracy
-
Sposób zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.
-
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Fredropolu, 37-734 Fredropol 15.
-
Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ze zm. oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Gminy w Fredropolu.
Wymagania dla kandydatów
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku,
-
znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych, archiwizacji dokumentów, instrukcji kancelaryjnej,
-
umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
-
preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja,
-
doświadczenie zawodowe w charakterze zgodnym z wymaganiami stanowiska,
-
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa o dostępie do informacji publicznej,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, systematyczność, terminowość, obowiązkowość i odpowiedzialność,
-
zdolność pracy pod presją czasu, umiejętność redagowania pism, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office/LibreOffice.
Zakres wykonywanych zadań
-
prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu Gminy zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulaminem sekretariatu,
-
kompletowanie i przekazywanie dokumentów do podpisu, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
-
obsługa e-PUAP, eDoręczenia i poczty elektronicznej,
-
telefoniczne i osobiste udzielanie informacji petentom, kierowanie ich do adekwatnych komórek,
-
prowadzenie rejestrów skarg, wniosków, upoważnień, wyjazdów służbowych i pełnomocnictw,
-
organizacja i ewidencja pieczęci urzędowych,
-
przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,
-
realizacja obowiązków sprawozdawczych i wykonywanie innych zleconych czynności.
Warunki pracy
-
praca przy komputerze w charakterze administracyjno-biurowym,
-
godziny pracy: 7:00 – 15:00,
-
praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
-
oświetlenie naturalne i sztuczne, klimatyzowane pomieszczenia w budynku piętrowym.
Więcej szczegółów dotyczących powyższych ofert pracy znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Fredropol







