Praca w Urzędzie Gminy Fredropol. Trwa nabór na dwa stanowiska pracy

carpatiabiznes.pl 20 godzin temu
Zdjęcie: urząd gminy fredropol


Fredropol. Praca. Urząd Gminy

Urząd Gminy w Fredropolu ogłasza nabór na dwa stanowiska urzędnicze: Specjalista ds. księgowości, podatkowej VAT i obsługi KSeF oraz Referent ds. obsługi kancelaryjnej.

Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje dotyczące wymagań, obowiązków oraz warunków pracy.

Oferta pracy: Specjalista ds. księgowości, podatkowej VAT i obsługi KSeF

Informacja o warunkach miejsca pracy

  • Sposób zatrudnienia i wymiar etatu: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu.

  • Miejsce pracy: Urząd Gminy w Fredropolu, 37-734 Fredropol 15.

  • Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ze zm. oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Gminy w Fredropolu.

Wymagania dla kandydatów

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub wykształcenie wyższe,

  • kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy,

  • znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych, samorządu gminnego, dostępu do informacji publicznej, podatku VAT, rachunkowości oraz korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF),

  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, finanse i rachunkowość lub kierunki pokrewne,

  • minimum roczny staż pracy w charakterze zgodnym z wymaganiami stanowiska,

  • doświadczenie w realizacji zadań związanych z rozliczeniami VAT w jednostkach samorządu terytorialnego,

  • znajomość przepisów prawa administracyjnego, finansów publicznych, ochrony danych osobowych oraz zasad funkcjonowania JST,

  • zdolność analitycznego myślenia i samodzielnego podejmowania decyzji,

  • umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość i obowiązkowość,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, programów księgowych i urządzeń biurowych.

Zakres wykonywanych zadań

  • dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych,

  • kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,

  • prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie kont,

  • obsługa raportów kasowych i ewidencja dochodów i wydatków związanych z gospodarką odpadami,

  • analiza kont rozrachunkowych, egzekucja należności,

  • rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych,

  • przygotowywanie sprawozdań budżetowych i finansowych,

  • nadzorowanie procesów księgowych związanych z VAT i KSeF, w tym bieżące wysyłanie i odbieranie faktur,

  • współpraca z innymi referatami i doradcami podatkowymi,

  • bieżące śledzenie zmian w przepisach prawa podatkowego i rachunkowości,

  • wykonywanie innych czynności zleconych w zakresie księgowości.

Warunki pracy

  • praca przy komputerze w charakterze administracyjno-biurowym,

  • godziny pracy: 7:00 – 15:00,

  • brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne, klimatyzowane pomieszczenia w budynku piętrowym,

  • praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Oferta pracy: Referent ds. obsługi kancelaryjnej

Informacja o warunkach miejsca pracy

  • Sposób zatrudnienia: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.

  • Miejsce pracy: Urząd Gminy w Fredropolu, 37-734 Fredropol 15.

  • Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ze zm. oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Gminy w Fredropolu.

Wymagania dla kandydatów

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wykształcenie średnie i co najmniej roczny staż pracy na podobnym stanowisku,

  • znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych, archiwizacji dokumentów, instrukcji kancelaryjnej,

  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja,

  • doświadczenie zawodowe w charakterze zgodnym z wymaganiami stanowiska,

  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i prawa o dostępie do informacji publicznej,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, systematyczność, terminowość, obowiązkowość i odpowiedzialność,

  • zdolność pracy pod presją czasu, umiejętność redagowania pism, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office/LibreOffice.

Zakres wykonywanych zadań

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu Gminy zgodnie z instrukcją kancelaryjną i regulaminem sekretariatu,

  • kompletowanie i przekazywanie dokumentów do podpisu, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

  • obsługa e-PUAP, eDoręczenia i poczty elektronicznej,

  • telefoniczne i osobiste udzielanie informacji petentom, kierowanie ich do adekwatnych komórek,

  • prowadzenie rejestrów skarg, wniosków, upoważnień, wyjazdów służbowych i pełnomocnictw,

  • organizacja i ewidencja pieczęci urzędowych,

  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,

  • realizacja obowiązków sprawozdawczych i wykonywanie innych zleconych czynności.

Warunki pracy

  • praca przy komputerze w charakterze administracyjno-biurowym,

  • godziny pracy: 7:00 – 15:00,

  • praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,

  • oświetlenie naturalne i sztuczne, klimatyzowane pomieszczenia w budynku piętrowym.

Więcej szczegółów dotyczących powyższych ofert pracy znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Fredropol

Idź do oryginalnego materiału