2022 w branży webinarów rokiem ekspertów

nowymarketing.pl 1 rok temu
Dziś mało kto pamięta już o pandemii koronawirusa. Zdążyliśmy też zapomnieć o tym, jak bardzo przyspieszyła zmiany w globalnej komunikacji. Wydarzenia online są dla nas standardem i coraz częściej są również standardowym narzędziem pracy ekspertów działających w sieci. fot. depositphotos.comPozostałe podsumowania roku 2022 przeczytasz tu >


Formaty hybrydowe są podstawą
W zeszłorocznym podsumowaniu przewidywaliśmy, iż coraz większą popularnością będzie cieszyć się model hybrydowy. Dotyczy to nie tylko rynku pracy, ale również branży edukacyjnej czy eventowej. Wynika to z prostej zależności: chcą tego sami pracownicy, uczniowie czy uczestnicy. Jest to również wygodne z perspektywy pracodawców, nauczycieli i organizatorów.
To, co jest istotne u progu 2023 roku, i czego jeszcze do niedawna po prostu nie mieliśmy, to umiejętność formułowania swoich oczekiwań i odpowiedniego korzystania z narzędzi. Samodzielnie decydujemy, w jakim zakresie będziemy...
Idź do oryginalnego materiału