Jasło/Praca. Baltic Wood to firma z siedzibą w Jaśle, specjalizująca się w produkcji podłóg drewnianych.
Firma jest jednym z wiodących producentów w Polsce, oferując szeroką gamę wysokiej jakości parkietów i desek podłogowych.
Oferty pracy (Baltic Wood/Jasło)
Dyrektor Handlowy
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży.
- Realizacja założonych celów sprzedażowych, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży.
- Merytoryczny wpływ na kształtowanie ofert dla klientów.
- Osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych w przypadku kluczowych projektów.
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
- Prowadzenie badań konkurencyjności rynku.
- Analiza efektywności działań marketingowych
- Zarządzanie zespołem sprzedaży, wyznaczanie celów sprzedażowych w oparciu o najważniejsze wskaźniki wydajności, wspieranie pracowników.
- Zapewnienie sprawnej współpracy Pionu Handlowego z innymi obszarami firmy.
- Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, prognoz do Zarządu.
- Udział w konferencjach, targach i innego rodzaju wydarzeniach branżowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane sprzedaż, zarządzanie lub pokrewne.
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży o podobnym profilu działalności.
- Doświadczenie na europejskim rynku podłóg.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego.
- Umiejętność myślenia strategicznego, zdolność do opracowywania skutecznych strategii sprzedażowych.
- Nastawienie na wynik i realizowanie planów sprzedażowych.
- Świadomość biznesowa, umiejętność zarządzania procesami sprzedażowymi.
- Doświadczenie w negocjacjach.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania trwałych relacji z klientami biznesowymi.
- Zdolności adaptacyjne oraz umiejętność współpracy z kierownictwem wyższego szczebla.
- Umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników.
- Prawo jazdy kat. B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Inne odpowiednie certyfikaty zawodowe są dodatkowym atutem.
Oferta
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
- Samodzielne stanowisko raportujące do Zarządu firmy.
- Umowę o pracę, wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia oraz system premiowy oparty na wynikach.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Dostęp do programów rozwojowych umożliwiających doskonalenie swoich kompetencji zawodowych.
- Dobrowolne ubezpieczenia grupowe wraz z opieką medyczną.
- Samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na działanie organizacji.
- Przyjazną atmosferę, jasne oczekiwania, otwartą komunikację.
Specjalista / Specjalistka ds. Ciągłego Doskonalenia
Twój zakres obowiązków
- Budowanie i wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Manufacturing.
- Standaryzacja procesów.
- Doskonalenie procesów produkcyjnych i technologicznych narzędziami Lean Manufacturing.
- Opracowywanie map strumienia wartości.
- Opracowywanie planów i prowadzenie projektów optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów, podwyższenie jakości.
- Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną (instrukcje, karty procesów, procedury).
- Planowanie i przeprowadzanie audytów wdrażanych narzędzi.
Wymagania
- Praktyczna znajomość filozofii i narzędzi Lean (TPM, Kaizen, Problem Solving, 5S, VSM, TWI, SMED),
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: zarządzenie produkcją, inżynieria produkcji, Lean Management).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność zarządzania projektami.
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz dbałość o procedury i dokumenty.
- Samodzielność w działaniu.
- Otwartość, kreatywność, komunikatywność orientacja na realizację celów.
Oferta
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Proces wdrożenia do firmy.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach.
- Pakiet socjalny: świadczenia wypłacane w okresie świątecznym.
- Dobrowolne ubezpieczenie grupowe wraz z opieką medyczną.
- Przyjazną atmosferę sprzyjającą pracy indywidualnej i zespołowej.
Dyrektor Finansowy
Twój zakres obowiązków
- Raportowanie do Dyrektora Finansowego Grupy i Zarządu.
- Odpowiedzialność za regiony Europy.
- Przeprowadzanie kompleksowych analiz finansowych, prognozowanie i raportowanie w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji.
- Nadzór nad ogólną sytuacją w zakresie płynności finansowej firmy.
- Utrzymywanie relacji z bankami zewnętrznymi.
- Współpraca z audytorami w zakresie audytów.
- Prowadzenie i zarządzanie z należytą starannością (due diligence) w odniesieniu do przeglądów i przejęć oraz pomoc w odpowiednich negocjacjach.
- Monitorowanie sprawozdawczości finansowej i zarządczej, a także podatków, audytów rocznych i planów strategicznych.
- Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami podatkowymi i regulacjami.
- Wdrażanie polityk, procedur i wytycznych w celu poprawy wydajności operacyjnej.
- Utrzymywanie i rozwijanie odpowiednich ram kontroli wewnętrznej.
- Dostarczanie informacji finansowych i zaleceń wspierających planowanie strategiczne i inicjatywy rozwoju biznesu.
- Prowadzenie i zarządzanie zespołem finansowym, wspieranie kultury wysokiej wydajności oraz zapewnianie mentoringu i wskazówek, opracowywanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i produktywności zespołu.
Wymagania
- Minimum 15 lat doświadczenia w finansach, w tym co najmniej 10 lat na stanowiskach kierowniczych z doświadczeniem w nadzorowaniu operacji w Europie.
- Krótsze doświadczenie zawodowe jest również brane pod uwagę.
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnej dziedziny.
- Doskonała znajomość języka polskiego i zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność strategicznego myślenia i dostosowywania się do gwałtownie zmieniającego się rynku.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i przywódcze – umiejętność współpracy z kierownictwem wyższego szczebla i inspirowania zespołu.
- Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych i elastyczność w tym zakresie.
Mile widziane
- Dodatkowe kwalifikacje, takie jak MBA, będą istotnym atutem.
Oferta
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
- Samodzielne stanowisko raportujące do Zarządu firmy.
- Umowę o pracę, wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia oraz system premiowy oparty na wynikach.
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
- Dostęp do programów rozwojowych umożliwiających doskonalenie swoich kompetencji zawodowych.
- Dobrowolne ubezpieczenie grupowe wraz z opieką medyczną.
- Samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na działanie organizacji.
- Przyjazną atmosferę, jasne oczekiwania, otwartą komunikację.
Szczegóły dotyczące oferty współpracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Baltic Wood”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.