Corona stworzyła lodówkę, którą można otworzyć tylko dzięki rozładowanego telefona

nowymarketing.pl 1 rok temu
Marka piwa udowadnia, iż choćby z rozładowanym telefonem możemy się dobrze bawić. Corona już od kilku lat jest szczególnie zaangażowana w różne działania proekologiczne. W 2019 roku nieopodal słynnej brazylijskiej plaży Ipanema, marka stworzyła wielką ścianę z plastikowych śmieci. Natomiast pół roku temu Corona ogłosiła loterię, dzięki której można było wygrać tygodniowy pobyt na karaibskiej wyspie. Wizyta na Coronie to jednak nie typowe wakacje, a połączenie turystyki z edukacją na temat zrównoważonego rozwoju.
Tym razem marka piwa chce zwrócić uwagę konsumentów na inny problem – w dzisiejszym świecie zdecydowanie za dużo czasu spędzamy wpatrzeni w nasze telefony. Uzależnienie od dostarczania sobie najświeższych informacji (FOMO) sprawia, iż gdy tylko widzimy na...
Idź do oryginalnego materiału