Daria Widerowska: „Kluczowe jest, by nie polegać wyłącznie na tym, czego uczą na uczelniach”

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Ważne, aby już podczas studiów korzystać z praktyk i staży, by zrozumieć realia rynku – o wymogach na rynku pracy w branży marketingowej powiedziała Daria Widerowska, wykładowczyni, marketingowiec, konsultantka i założycielka BRAND NEW. W październiku rozpoczął się rok akademicki. Uczelnie powitały wielu nowych studentów, którzy planują karierę w określonych branżach. Jedni wybrali mniej znane kierunki, drudzy bardziej popularne i często preferowane. Do drugiej grupy niewątpliwie zaliczamy marketing, który ze względu na swoją ciekawą specyfikę przyciąga wielu młodych, kreatywnych osób.
Branża marketingowa rozwija się dynamicznie z roku na rok. To oznacza, iż każdy pracownik specjalizujący się w danym kreatywnym obszarze musi stale pogłębiać swoją wiedzę. Wszystko za sprawą rozwoju technologicznego, przynoszącego ludziom coraz więcej udogodnień. Nowe ułatwienia obejmują oczywiście internet, który skupia miliony...
Idź do oryginalnego materiału