18 marca w ramach Dialogów o Doradztwie odbyło się kolejne spotkanie online dla doradców metodycznych, tym razem na temat: „Jak być liderem swojego wizerunku – marka osobista w praktyce”.
Temat marki osobistej doradcy jest istotny i aktualny. Tak wynika z przeprowadzonych przez nas badań, w których respondenci wielokrotnie podkreślali, iż doradcy nie mają pewności, jaki wizerunek i w jaki sposób powinni kształtować.
Bezsprzecznie zaufanie do profesjonalizmu doradcy ma najważniejsze znaczenie dla osób korzystających z jego usług lub z nim współpracujących. adekwatny wizerunek wpływa na to, jak jest odbierana praca doradcy metodycznego.
Dlatego podjęliśmy ten temat i podczas spotkania zastanawialiśmy się, co składa się na profesjonalny wizerunek oraz jaki wizerunek powinien tworzyć doradca metodyczny.
Przyjrzeliśmy się kilku znanym markom osobistym i analizowaliśmy, czy któraś z nich może stanowić wzór, a także czy doradca metodyczny może się na tej podstawie czegoś nauczyć.
Podkreśliliśmy, iż oprócz codziennego wizerunku podczas rzeczywistych spotkań niezwykle istotne jest również profesjonalne prezentowanie siebie w mediach społecznościowych oraz umiejętność publikowania prostych postów i pisania tekstów. Zaznaczyliśmy, iż tworzenie marki osobistej wymaga czasu. To proces, do którego należy podejść strategicznie i z uwzględnieniem talentów konkretnego doradcy, aby osiągnąć najlepsze efekty.
W części praktycznej spotkania uczestnicy wykonywali ćwiczenia polegające na analizie własnego potencjału oraz przemyśleniu swojego planu działania, opartego na osobistych talentach i zasobach.
Podobnie jak podczas poprzednich spotkań grupa była niezwykle zmotywowana do rozwoju i adaptowania omawianych treści do swojej indywidualnej sytuacji, za co serdecznie dziękujemy.
Zapraszamy do naszej grupy na Facebooku oraz na kolejne spotkania.
Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej projektu.
#FunduszeUE