Tekst ukazał się w „Filozofuj!” 2024 nr 5 (59), s. 52. W pełnej wersji graficznej jest dostępny w pliku PDF. Cele: Uczniowie dostrzegają wady i zalety lenistwa. Uczniowie wskazują słabe punkty życia podporządkowanego wyłącznie pracy. Uczniowie dostrzegają przesadę w obu postawach, jakimi są pracoholizm i lenistwo. Metody i formy pracy: Praca z tekstem Dyskusja Eksperyment myślowy Przebieg lekcji 1. Pytanie […]
Dorota Monkiewicz: Czy lenistwo to zawsze coś złego? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów klas IV–VIII szkoły podstawowej
filozofuj.eu 19 godzin temu
- Strona główna
- Dzieci
- Dorota Monkiewicz: Czy lenistwo to zawsze coś złego? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów klas IV–VIII szkoły podstawowej
Powiązane
„I wkroczyłam w świat pełen zmartwień” w CSW Kronika
5 godzin temu
Polecane
Honorowe świadczenie dla stulatków od marca w górę
1 godzina temu
40 pytań, na które twoja babcia zna odpowiedzi. A ty?
1 godzina temu