Firma budowlana Texom rekrutuje na 4 różne stanowiska. Praca w Rzeszowie (m/k)

carpatiabiznes.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: texom praca rzeszów


Rzeszów/Praca. Texom to polska firma budowlana.

Spółka realizuje roboty budowlane w formule generalnego wykonawstwa w zakresie budownictwa przemysłowego, mieszkaniowego, użyteczności publicznej oraz budynków objętych ochroną konserwatorską.

Oferty pracy (Texom/Rzeszów)

Inżynier Budowy

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Kierownika Budowy w zakresie kontroli stopnia zaawansowania prac, prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP;
  • Dokonywanie zamówień materiałowych, kontrola terminowości oraz rozliczanie dostaw;
  • Znajomości przepisów prawa budowlanego;
  • Poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców;
  • Nadzór nad jakością i terminowością wykonanych prac.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budowlanym;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Podstawowa umiejętności kosztorysowania;
  • Doświadczenie.

Oferta

  • Pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • Zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Odpowiednie narzędzia pracy w tym komputer, telefon;
  • Premie motywacyjne;
  • Praca w młodym zgranym zespole;

Kierownik Budowy

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór i koordynacja nad robotami budowlanymi sił własnych i podwykonawców
  • Koordynacja zadań zgodnie z ustalonymi priorytetami i planami
  • Dbanie o środki bezpieczeństwa oraz standardy jakościowe, nadzór nad przepisami BHP
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
  • Przygotowywanie dokumentów i analiz dla bieżących realizacji
  • Zarządzanie procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach (aż do przekazania budowy inwestorowi)
  • Rozliczenia budowy

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej
  • Min. 3 letnie doświadczenie zawodowego na samodzielnym stanowisku wymagającym uprawnień
  • Umiejętności organizacyjne i przywódcze
  • Umiejętność współpracy z inwestorem i zespołem projektowym
  • Umiejętność czytania rysunków, planów i projektów
  • Umiejętność kosztorysowania

Oferta

  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia
  • Premie motywacyjne
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy

Pracownik sekretariatu

Twój zakres obowiązków

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu wraz przygotowywaniem i obsługą firmowych spotkań zewnętrznych i wewnętrznych,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,
  • organizacja i obsługa wyjazdów służbowych prawników,
  • prowadzenie oraz nadzór nad ogólnym kalendarzem spotkań,
  • bieżące prace biurowe związane z administracją,
  • obsługa konta głównego e-mail oraz przekierowywanie wiadomości do adresatów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office w szczególności Excel i Word,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie, systematyczność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywane prace,
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • wysoka kultura osobista, reprezentatywność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność komunikacji i współpracy w zespole,
  • prawo jazdy kat b.

Mile widziane

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferta

  • pracę na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na okres próbny),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • odpowiednie narzędzia pracy.

Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych

Twój zakres obowiązków

  • analiza dokumentacji przetargowej i wymagań związanych z procedurą przygotowania oferty dla inwestorów publicznych oraz prywatnych;
  • przygotowanie oferty do przetargów zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
  • prowadzenie korespondencji z Inwestorami,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego
  • wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w procesie związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Oferta

  • zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • umowa o pracę na pełny etat.

Szczegóły dotyczące oferty współpracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Texom”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału