Gmina poszukuje pracownika do urzędu

pultusk24.pl 3 tygodni temu
Urząd Miejski w Pułtusku zamieścił ogłoszenie o naborze na stanowisko młodszy referent/ referent/ starszy referent ds. komunalizacji w Wydziale Gospodarki Gruntami i Architektury w Urzędzie Miejskim w Pułtusku na etat.
Aby aplikować na to stanowisko, należy spełniać określone warunki: wykształcenie średnie (w przypadku młodszego referenta), średnie i co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej (w przypadku referenta), wyższe lub średnie i co najmniej 2-letni staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej (w przypadku starszego referenta), a ponadto: obywatelstwo polskie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe to m.in .: wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: geodezja i kartografia, prawo, administracja, znajomość regulacji prawnych z zakresu zadań wykonywanych przez wydział w tym ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipo
Idź do oryginalnego materiału