Grupa Agora na Europejskim Kongresie Gospodarczym 2025 w Katowicach

satinfo24.pl 18 godzin temu

Już w tym tygodniu, w dniach 23-25 kwietnia br. uznani eksperci, politycy, naukowcy, menadżerowie i ludzie mediów z Polski i z zagranicy będą dyskutować na najistotniejsze i najbardziej aktualne tematy społeczne i gospodarcze podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025. Grupa Agora oraz jej media – Radio TOK FM, Radio ZET, Wyborcza.biz, Wyborcza.pl i Gazeta.pl objęły wydarzenie patronatem, a AMS został parterem sesji.

W Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach powstanie strefa mediowa Grupy Agora, w której znajdzie się studio radiowe oraz przestrzeń, w której będzie można spotkać dziennikarzy i dziennikarki, prowadzących rozmowy z gośćmi kongresu.

Radio TOK FM z Katowic będzie nadawać m.in. swoje flagowe audycje gospodarcze: “Raport Gospodarczy” oraz “EKG: ekonomia, kapitał, gospodarka”. W czasie wydarzenia na antenie Radia ZET będzie można usłyszeć najpopularniejsze audycje stacji, m.in. program “Popołudniowy
Gość Radia ZET” prowadzony przez Beatę Lubecką, a także serwisy informacyjne, nadawane prosto ze studia w Katowicach.

W strefie Grupy Agora na uczestników kongresu będą czekali również dziennikarze i dziennikarki Wyborcza.biz, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, którzy przeprowadzą rozmowy z gośćmi i przygotują relacje z wydarzenia.

Podczas sesji na EKG 2025 wystąpią przedstawiciele Grupy Agora:

Paweł Czajkowski, dyrektor ds. prawnych i public policy w panelu AI: bezpiecznie i efektywnie – 24 kwietnia, godz. 09:30;

– prezes Bartosz Hojka w panelach Przyszłość mediów – 24 kwietnia, godz. 11:30 i
Strategia na czas chaosu – 24 kwietnia, godz. 16:30;

– członkini zarządu Anna Kryńska-Godlewska w panelu Zielona Transformacja Gospodarki
– 24 kwietnia, godz. 13:30;

– Tomasz Jagiełło, członek zarządu Agory i prezes Heliosa w panelu Film, gospodarka, rozwój – 25 kwietnia, godz. 13:30.

Panel Przyjazne miejsce pracy – 25 kwietnia, godz. 11:30 będzie moderowała Aleksandra Sobczak, zastępczyni redaktora naczelnego “Gazety Wyborczej”.

AMS z Grupy Agora będzie partnerem sesji Cyfrowa przyszłość reklamy zewnętrznej – jak połączyć skuteczność z odpowiedzialnością? – 25 kwietnia, godz. 9:30.

foto, źródło. Grupa Agora

Idź do oryginalnego materiału