HSW Autosan rekrutuje na dwa stanowiska. Praca w Sanoku

carpatiabiznes.pl 3 godzin temu
Zdjęcie: hsw autosan


Sanok/Praca. Fabryka HSW Autosan jest kontynuatorem tradycji jednego z najstarszych przedsiębiorstw w Polsce.

Aktualna oferta Autosan obejmuje szeroki asortyment autobusów miejskich i międzymiastowych, jak również produkcję dla kolejnictwa i zastosowań militarnych.

Od dnia 1 grudnia 2022 r. Fabryka Autosan stała się częścią Huty Stalowa Wola S.A. i działa jako Huta Stalowa Wola S.A. Oddział Autosan w Sanoku.

Oferty pracy (HSW S.A. Oddział Autosan/Sanok)

Sourcing Manager

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem pozyskiwania i rozwoju dostawców komponentów przemysłowych,
  • Budowa i implementacja strategii zakupowych,
  • Negocjacje warunków handlowych,
  • Odpowiedzialność za proces pozyskiwania produktów i usług na potrzeby organizacji,
  • Planowanie i realizacja strategii zakupowych w oparciu o potrzeby biznesowe i oczekiwania klientów,
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz kontrahentami,
  • Przeprowadzenie analiz rynkowych i optymalizacja źródeł dostaw,
  • Zarządzanie procesami uruchamiania nowych dostawców (PPAP, FAI, NCI, FMEA),
  • Raportowanie postępów projektów sourcingowych,
  • Zarządzanie przypisanym budżetem.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami sourcingu,
  • Znajomość rynku dostawców komponentów przemysłowych,
  • Doświadczenie w stosowaniu narzędzi i procesów zakupowych,
  • Umiejętność negocjacji i zawierania umów,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i koordynacji działań,
  • Doświadczenie w obsłudze MS Project lub innych e-narzędzi do monitorowania postępu w prowadzeniu projektów,
  • Podstawowa umiejętność w prowadzeniu audytów u dostawców.

Oferta

  • stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do wiedzy i szkoleń,
  • świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa

Zakres obowiązków

  • nadzorowanie wdrożenia polityki cybebezpieczeństwa i jej aktualizacja,
  • identyfikowanie oraz modelowanie zagrożeń, przygotowywanie scenariuszy ryzyka i oceny ich wpływu na działalność organizacji i produkowane wyroby,
  • prowadzenie i aktualizowanie rejestru ryzyka w oparciu o przeprowadzone analizy incydentów,
  • rekomendowanie działań ograniczających ryzyka,
  • wspólnie z właścicielami ryzyka projektowanie i wdrażanie mechanizmów ograniczających ryzyka,
  • doskonalenie procesów zarządzania ryzykiem, bieżące kontrolowanie mechanizmów bezpieczeństwa,
  • planowanie strategii przeciwdziałania atakom na system informatyczny i infrastrukturę sieciową firmy, a także krytyczne elementy produkowanych wyrobów,
  • zarządzanie podatnościami i incydentami bezpieczeństwa,
  • organizacja i udział w testach penetracyjnych,
  • nadzorowanie wdrażanie zabezpieczeń i procedur w celu poprawy bezpieczeństwa cybernetycznego firmy oraz produkowanych wyrobów,
  • współpraca z Działem IT w celu zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej firmy,
  • współpraca z Biurem Rozwoju w celu identyfikacji czynników ryzyka dla produkowanych wyrobów oraz testowania cyberbezpieczeństawa pojazdów,
  • raportowanie do Dyrektora Oddziału aktualnego stanu ryzyka cyberbezpieczeństwa,
  • opracowywanie informacji związanych z incydentami dotyczącymi cyberataków dla organu udzielającego homologacji.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe – kierunek związany z informatyką, ​
  • doświadczenie zawodowe w zakresie cyberbezpieczeństwa min. 2 lata,
  • znajomość zasad działania usług sieciowych,
  • zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji,

Mile widziane:

  • studia podyplomowe, szkolenia w obszarach zarządzania ryzykiem i cyberbezpieczeństwa,
  • znajomość przepisów i regulacji dot. cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa informacji (Regulaminy ONZ 155 i 156, normy serii ISO 27000, ISO/SAE 21434, itp.).

Oferta

  • stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do wiedzy i szkoleń,
  • świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Aplikować na powyższe stanowiska pracy możesz na stronie Polskiej Grupy Zbrojeniowej (PGZ) w zakładce „Kariera”.

Idź do oryginalnego materiału