IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

iab.org.pl 1 godzina temu
Podpisane porozumienie zakłada długofalową współpracę, której celem jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń między środowiskiem akademickim a sektorem biznesowym. W jej ramach planowane są m.in. inicjatywy edukacyjne, wydarzenia branżowe, spotkania studentów z praktykami oraz promocja prac badawczych dotyczących rynku digital. W dalszej perspektywie partnerzy zamierzają wspólnie pracować nad programami studiów oraz nowymi kierunkami kształcenia z obszaru e-marketingu.
Wspólny kierunek działań uczelni i organizacji branżowych jest dziś kluczowy. DIMAQ jako standard kwalifikacji digital marketingowych od lat wzmacnia obszar edukacji i podnoszenia kwalifikacji specjalistów rynku – podkreśla Ewa Opach, Dyrektor ds. Edukacji IAB Polska / DIMAQ.

Kooperacja ma szczególne znaczenie w kontekście dynamicznie zmieniających się potrzeb młodego pokolenia w branży reklamy online. Studenci stoją dziś przed wyzwaniem nadążania za szybkim rozwojem narzędzi, technologii i metod komunikacji marketingowej, dlatego dostęp do najnowszej wiedzy i praktyki rynkowej staje się niezbędny już na starcie kariery.

Naszą rolą jako organizacji promującej branżę interaktywną jest ścisła kooperacja z ośrodkami edukacji. Chcemy dostarczać studentom realną, aktualną wiedzę, aby od początku byli adekwatnie przygotowani do wymagań rynku pracy. Podnoszenie kompetencji oraz promocja digital marketingu wśród młodych jest fundamentem przyszłości sektora – mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Planowane działania mają umożliwić jeszcze bliższy dialog między dydaktyką a biznesem, a także usprawnić przenoszenie najnowszych standardów i praktyk do realiów gospodarki cyfrowej. Partnerstwo IAB Polska i Uniwersytetu Warszawskiego stanowi istotny krok w kierunku budowania świadomego, wyspecjalizowanego pokolenia cyfrowych profesjonalistów.

Oficjalna strona Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW: https://www.wdib.uw.edu.pl

Idź do oryginalnego materiału