PLAN WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNY 21.10-25.10.2024
TREŚCI EDUKACYJNE | ROZWIJANE KOMPETENCJE KLUCZOWE |
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA AKTYWNOŚĆ EMOCJONALNA AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA AKTYWNOŚĆ POZNAWCZA | ROZUMIENIE I TWORZENIE INFORMACJI MATEMATYCZNE ORAZ W ZAKRESIE NAUK PRZYRODNICZYCH OSOBISTE, SPOŁECZNE I W ZAKRESIE UCZENIA SIĘ ŚWIADOMOŚĆ I EKSPRESJA KULTURALNA |
PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOSCI
DZIECKO:
- opisuje budowę drzewa (zna części drzewa) -IV 2, IV 18
- uważnie słucha opowiadania III 8, IV 3
- wypowiada się na temat utworu IV 2, IV 3, IV 5
- zna i nazywa wybrane gatunki drzew IV 2, IV 18,
- wyjaśnia znaczenie drzew w życiu zwierząt i ludzi IV 18, IV 2
- bierze udział w zajęciach ruchowych,wykonuje ćwiczenia wg instrukcji słownej i pokazu I 5, I 8,
- jest sprawne manualnie I 9,
- liczy elementy w zbiorach i porównuje liczebność IV 15,
- posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi IV 15,
- wymienia nazwy kolejnych pór roku, IV 2, IV 16
- wykazuje się inwencją twórczą podczas pracy plastyczno-technicznej IV 1, IV 11
- wymienia charakterystyczne cechy poszczególnych pór roku IV 2, IV 5, IV 18,
- przedstawia pogodę dzięki symboli IV 19, IV 18,
- wymienia nazwy dni tygodnia IV 2, IV 16
- rozwija poczucie rytmu i pamięci słuchowej IV 7