Konkurs na dyrektora w Piotrkowie. Czy tym razem się uda?

trybunalski.pl 3 tygodni temu
Zdjęcie: Poglądowe/Archiwalne


Prezydent Piotrkowa Trybunalskiego ogłosił nabór na wolne stanowisko kierownika Jednostki Organizacyjnej Miasta. Szczegóły rekrutacji pojawiły się w Biuletynie Informacji Publicznej. Chodzi o osobę, która pokieruje pracownią planowania przestrzennego. Piotrkowski magistrat ogłosił rekrutację na to stanowisko w lutym, jednak jak się okazało, zakończyła się ona bez wyłonienia kandydata. W kwietniu urząd miasta poinformował o kolejnej rekrutacji na ten wakat, a chętni mogli składać dokumenty do 18 kwietnia. Ponownie nie udało się wybrać dyrektora.

- Ogłoszony przez Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w dniu 12.05.2025 r. nabór na ww. stanowisko został nierozstrzygnięty, z powodu braku kandydata spełniającego wymagania formalne wynikające z ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko Dyrektora Pracowni Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim - czytamy w informacji o wynikach naboru.

Tym samym, w środę 13 sierpnia piotrkowski magistrat poinformował o kolejnej rekrutacji. Czy tym razem uda się wyłonić dyrektora?

Kto pokieruje Pracownią Planowania Przestrzennego w Piotrkowie Trybunalskim?

Wymiar czasu proponowanej pracy to 1 etat. Kandydat powinien spełnić szereg wymagań koniecznych tj. mieć wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunkach: planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo, spełniać wymagania określone w art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych czy też znać przepisy, ustaw z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych. Wymagana jest też umiejętność obsługi programów komputerowych – GIS, AutoCAD, pakiet MS Office i minimum 5-letni staż pracy.

Są też wymagania dodatkowe, takie jak komunikatywność, kreatywność, zdolność negocjowania, dyspozycyjność czy odporność na stres. Ponadto mile widziana będzie znajomość języków obcych w stopniu komunikatywnym czy min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

Osoba zatrudniona na stanowisku dyrektora pracowni będzie odpowiedzialna za:

  • kierowanie działalnością Pracowni Planowania Przestrzennego,
  • realizację zadań statutowych,
  • prowadzenie adekwatnej polityki kadrowej i płacowej,
  • bezpośrednie nadzorowanie i koordynowanie pracy głównego księgowego, kierowników zespołów i samodzielnych stanowisk.

Aby ubiegać się o pracę, należy złożyć szereg dokumentów, m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, dokument potwierdzający wykształcenie oraz wymagany staż pracy czy też zaświadczenie o niekaralności. Wszystkie pisma trzeba dostarczyć osobiście do urzędu miasta bądź przesłać w liście do 29.08.2025 r. Szczegółowe informacje dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

Idź do oryginalnego materiału