<strong>Prof. Artur Modliński z Uniwersytetu Łódzkiego oraz prof. Rebecca K. Trump z Loyola University Maryland opisują zjawisko synaptycznych rekomendacji – nowej formy interakcji z cyfrowymi replikami znanych osób, możliwej dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam, w których celebryta występuje w roli biernego ambasadora marki, synaptyczne rekomendacje pozwalają na dwustronną, spersonalizowaną komunikację z cyfrowym sobowtórem.</strong>
Kopie synaptyczne celebrytów – naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego i Loyola University opisali nowy trend w cyfrowym marketingu
brief.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Edukacja
- Kopie synaptyczne celebrytów – naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego i Loyola University opisali nowy trend w cyfrowym marketingu
Powiązane
Zmiana godzin otwarcia biblioteki – 18 grudnia
1 godzina temu
Student planował zamach na jarmark. KUL reaguje
1 godzina temu
Tragedia w Jeleniej Górze. Nowacka zabrała głos
1 godzina temu
ABW zatrzymało studenta. Mamy komentarz KUL
2 godzin temu

![Laptopy i tablety dla szkół w gminie Końskie. Ze środków z Krajowego Planu Odbudowy [wideo, zdjęcia]](https://tkn24.pl/wp-content/uploads/2025/12/Komputery-dla-szkol-w-gminie-Konskie-dzieki-funduszom-z-KPO-06.jpg)










