<strong>Prof. Artur Modliński z Uniwersytetu Łódzkiego oraz prof. Rebecca K. Trump z Loyola University Maryland opisują zjawisko synaptycznych rekomendacji – nowej formy interakcji z cyfrowymi replikami znanych osób, możliwej dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam, w których celebryta występuje w roli biernego ambasadora marki, synaptyczne rekomendacje pozwalają na dwustronną, spersonalizowaną komunikację z cyfrowym sobowtórem.</strong>
Kopie synaptyczne celebrytów – naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego i Loyola University opisali nowy trend w cyfrowym marketingu
brief.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Edukacja
- Kopie synaptyczne celebrytów – naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego i Loyola University opisali nowy trend w cyfrowym marketingu
Powiązane
Rozwój i modernizacja polskich uczelni
7 godzin temu
Polecane
Teściowa mnie upokorzyła, a mąż tylko patrzył
3 godzin temu