Kształtowanie wizerunku instytucji na przykładzie uczelni wyższej

nowymarketing.pl 1 rok temu
Gdy mówimy o wizerunku instytucji, zwykle mamy na myśli przedsiębiorstwa. Czy swój wizerunek kształtują także instytucje publiczne? O tym procesie opowiada dr Magdalena Kowalska-Musiał z Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. fot. depositphotos.com
Uczelnie wyższe czy uniwersytety, z racji prowadzonej działalności edukacyjnej, muszą w szczególny sposób dbać o swój wizerunek, by wzbudzić zaufanie, zbudować obraz solidnego, kompetentnego, fachowego przedsiębiorstwa, które jest w stanie zapewnić studentowi dobry start na rynku pracy.
Zmiana wizerunku uczelni
Uczelnia dzisiaj nie jest już wyłącznie miejscem pozyskiwania wiedzy. Okres studiów to w tej chwili dla młodych ludzi czas na pozyskanie wartościowych kontaktów, na łączenie aktualnej wiedzy ze zdobyciem konkretnych umiejętności z zakresu specjalności podczas ćwiczeń, warsztatów odbywanych w ramach planu studiów oraz praktyk zawodowych, płatnego stażu czy...
Idź do oryginalnego materiału