Logo aplikacji Duolingo topnieje, gdy użytkownicy zapominają o ćwiczeniach

nowymarketing.pl 1 rok temu
Aplikacja Duolingo postanowiła w kreatywny sposób zachęcić swoich użytkowników do systematycznej nauki języków obcych – w momencie, gdy zapomnimy o ćwiczeniach, logo platformy dosłownie topnieje. Duolingo to popularna platforma do nauki języków obcych. Niedawno użytkownicy aplikacji mogli zauważyć najnowszą aktualizację, która… w niestandardowy sposób zachęca do regularnego powtarzania nowych słówek.
Otóż, w momencie gdy dana osoba długo nie korzysta z platformy, jej charakterystyczne logo, na którym widzimy zielonego ptaszka, dosłownie topnieje. Aktualizacja została już zauważona przez wielu internatów, zaś Duolingo oficjalnie potwierdziło ją na swoim profilu na Twitterze.


To nie pierwszy raz, kiedy Duolingo „bawiło się” swoim logo, w celu zachęcenia użytkowników do systematycznej nauki. Kilka miesięcy temu słynny ptaszek przebrał się za Mona Lisę.


źródło:...
Idź do oryginalnego materiału