Ludzka strona e-commerce

nowymarketing.pl 1 rok temu
Sezon świąteczny to jeden z najistotniejszych okresów w e-commerce. Gdy zakończy się bożonarodzeniowy szał, to także dobra okazja do tego, żeby spojrzeć na swoją firmę nie tylko z perspektywy codziennego wyników. Zróbmy to holistycznie i nie zapomnijmy o tym, co w niej najważniejsze, czyli ludziach. fot. depositphotos.com
Co ciekawe, kierunki studiów podyplomowych z obszaru handlu internetowego koncentrują się przede wszystkim na różnych narzędziach marketingowych. Poznajemy tajniki SEO, SEM, social mediów, e-mail marketingu, patrzymy na kwestie związane z wyborem optymalnej dla nas platformy, czasami patrzymy też na kwestie związane z finansami, strategią czy prowadzeniem biznesu. Choć treści jest wiele, to w tych najczęściej około 180-200 godzinach bardzo często kilka miejsca poświęcamy zespołowi, który tworzy sklep. Bardzo często oczywiście przechodzimy drogę od samodzielnej pracy do tworzenia firmy przez duże F, z pracownikami. To dla wielu „samotnych jeźdźców” spore wyzwanie....
Idź do oryginalnego materiału