Milka włącza niewidome dzieci w poszukiwania jajek wielkanocnych

nowymarketing.pl 1 rok temu
Wymyślone przez markę urządzenie „Beeping Bunny” daje wskazówki dźwiękowe, które pozwalają dzieciom zlokalizować ukryte jajka wielkanocne. Wielkanoc to jeden z najważniejszych okresów w roku dla dzieci na całym świecie, które w ramach zabawy szukają czekoladowych jajek chowanych przez zajączka wielkanocnego. Jednak nie wszystkie dzieciaki są w stanie dołączyć do tej aktywności – niektóre z nich wyklucza poważna wada (lub całkowity brak) wzroku. Z tego powodu Milka, we współpracy z francuską organizacją pozarządową Aveugles de France, postanowiła umożliwić większej liczbie dzieci cieszenia się tą tradycyjną wielkanocną zabawką.
Producent jednej z „najdelikatniejszych czekolad" postanowił stworzyć urządzenie nazwane „Beeping Bunny". Ta specjalna podstawka, na której umieszczamy czekoladowego króliczka od Milki, emituje sygnały...
Idź do oryginalnego materiału