Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista w Zwierzętarni

amu.edu.pl 2 tygodni temu

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,

poszukuje osób na stanowisko:

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista

Miejsce pracy: Centrum Zaawansowanych Technologii - Zwierzętarnia

Nr ref. CZT/03/2025

Zakres obowiązków:

  • Znajomość zasad Dobrej Praktyki Laboratoryjnej, w szczególności z zakresu wykonywania badań.
  • Prowadzenie badań zgodnie z przejętym planem badania oraz standardowymi procedurami operacyjnymi
  • Dokumentowanie i zgłaszanie odstępstwa od przejętych dokumentów SZJ w zakresie wykonywanych badań
  • Rejestrowanie niezwłocznie i dokładnie danych źródłowych zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki laboratoryjnej przyjmując odpowiedzialność za jakość tych danych
  • Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w celu zminimalizowania ryzyka dla zdrowia i zapewnienia prawidłowego przebiegu badania
  • Informowanie przełożonego o czynnikach, które mogłyby mieć niekorzystny wpływ na badanie
  • Zgłaszanie problemów i prac niezgodnych z wymaganiami badań
  • Realizacja działań korygujących
  • Utrzymywanie odpowiedniego standardu higienicznego w strefach technologicznych
  • Sprawowanie opieki nad zwierzętami utrzymywanymi w zwierzętarni
  • Chów i hodowla zwierząt laboratoryjnych
  • Zapewnienie odpowiednich warunków dobrostanu) zwierzętom utrzymywanym w laboratorium
  • Zgłaszanie potrzeb zakupowych
  • Pomoc i uczestniczenie w procedurach doświadczalnych i naukowych
  • Obsługa, konserwacja, sprawdzanie i nadzorowanie wyposażenia na strefie technologicznej nr 2, 3, 4 oraz sprzętu pomocniczego na strefie technologicznej nr 1 na terenie Zwierzętarni CZT UAM
  • Sprawdzenie pośrednie przyrządów kontrolno-pomiarowych - suwmiarki, wagi, termohigrometry
  • Monitorowanie, kontrolowanie i rejestrowanie warunków środowiskowych w pomieszczeniach Zwierzętarni CZT UAM zgodnie z odpowiednimi specyfikacjami
  • Wykonywanie procedur badawczych - realizacja procedur badawczo-obserwacyjnych, opieka nad zwierzętami, identyfikacja systemu badawczego i oznaczanie klatek, kontrola masy ciała zwierząt, prowadzenie procedur post mortem, uśmiercanie zwierząt, pobieranie próbek i postępowanie z nimi, kodowanie pobieranych próbek, postępowanie z obiektami do badań
  • Raportowanie wyników badań z wykonywanych czynności doświadczalnych
  • Wykonywanie zadań i poleceń Dyrektora Centrum Zaawansowanych Technologii UAM oraz Kierownika CZT UAM

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z chowem, hodowlą zwierząt oraz weterynaryjną: zootechnik, biolog, lekarz weterynarii, technik weterynarii, biotechnolog
  • Wiedza z zakresu biologii zwierząt laboratoryjnych, chowu i hodowli zwierząt laboratoryjnych, przepisów obowiązujących przy przeprowadzeniu badań in vivo, znajomość prowadzenia badań in vivo
  • Znajomość funkcjonowania laboratorium w systemach SZJ
  • Potwierdzenie doświadczenia zawodowego min 4 lata
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres
  • Doświadczenie w pracy ze zwierzętami (myszy i szczury)
  • Dokładność, dobra organizacja pracy i dyspozycyjność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Brak kontaktu z gryzoniami domowymi oraz z innymi zwierzętami

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
  • Rozwój kwalifikacji zawodowych
  • Atmosferę szacunku i współpracy

Zapraszamy do przesłania CV!

Uprzejmie informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dołączenie oświadczenia o wy­ra­że­niu zgo­dy na prze­twa­rza­nie da­nych oso­bo­wych przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ce­lu re­kru­ta­cji:

Klauzula informacyjna RODO (na potrzeby obecnej i przyszłych rekrutacji)

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, NIP 777 00 06 350, REGON 000001293, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@amu.edu.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. przeprowadzenia i udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,
    2. przeprowadzenia i udziału w kolejnych procesach rekrutacji na to samo stanowisko lub stanowisko odpowiadające Pani/Pana kwalifikacjom lub doświadczeniu,
    3. ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
  4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.
  6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  8. W zależności od podstawy przetwarzania, posiada Pani/Pan prawo do:
  9. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania,
  10. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  11. przenoszenia danych osobowych,
  12. otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
  13. wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
  14. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  15. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  16. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać kontaktując się mailowo lub telefonicznie z Sekcją Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników UAM.
  17. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie 6 miesięcy po zakończeniu przedmiotowego procesu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także później, przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji - jeżeli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń). Dla potrzeb prowadzenia innych procesów rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, pod warunkiem wyrażenia na to przez Panią/ Pana odrębnej zgody.

Klauzula zgody

Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu Pracy (imię, imiona i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania; adres do korespondencji; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia), zawartych w mojej ofercie pracy w celu mojego udziału w procesie rekrutacji. Administrator poinformował mnie, iż mam prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie.

Idź do oryginalnego materiału