Kolejna edycja „Nocy w bibliotece” trochę różniła się od poprzednich. Nie było tradycyjnego „pokoju zagadek”, ani zadań do rozwiązania. Uczniowie „oczami swojej wyobraźni” przenieśli się w fantastyczny świat „Nosaczy” , próbując swoich sił w popularnej grze RPG. Narratorem była pani bibliotekarka. „Przygodacze” z klasy 5 i 6 próbowali odnaleźć błądzących po Puszczy Nosaczy, którzy nie wrócili na nocleg do swojej Pasieki. Po drodze przeżywali różne przygody i napotykali różne dziwne stworzenia, które utrudniały im wykonanie zadania. Uczestnicy zabawy musieli ze sobą współdziałać, aby wykonać powierzone im zadanie. Mogli też rozmawiać z odgrywanymi przez siebie postaciami, napotkanymi stworami, zadawać pytania Narratorowi. Gra wzbudziła wiele emocji i śmiechu. Była świetną formą nabywania przez uczniów kompetencji miękkich poprzez zabawę. Rozwijała ich wyobraźnię i umiejętność rozwiązywania problemów. NOC W BIBLIOTECE DLA 5 I 6 KLASY SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Kolejna edycja „Nocy w bibliotece” trochę różniła się od poprzednich. Nie było tradycyjnego „pokoju zagadek”, ani zadań do rozwiązania. Uczniowie „oczami swojej wyobraźni” przenieśli się w fantastyczny świat „Nosaczy” , próbując swoich sił w popularnej grze RPG. Narratorem była pani bibliotekarka. „Przygodacze” z klasy 5 i 6 próbowali odnaleźć błądzących po Puszczy Nosaczy, którzy nie wrócili na nocleg do swojej Pasieki. Po drodze przeżywali różne przygody i napotykali różne dziwne stworzenia, które utrudniały im wykonanie zadania. Uczestnicy zabawy musieli ze sobą współdziałać, aby wykonać powierzone im zadanie. Mogli też rozmawiać z odgrywanymi przez siebie postaciami, napotkanymi stworami, zadawać pytania Narratorowi. Gra wzbudziła wiele emocji i śmiechu. Była świetną formą nabywania przez uczniów kompetencji miękkich poprzez zabawę. Rozwijała ich wyobraźnię i umiejętność rozwiązywania problemów. 








