Nowa kampania konta i aplikacji dziecka w PKO Banku Polskim
- 28 lipca wystartowała nowa kampania reklamowa/marketingowa, która promuje PKO Konto Dziecka i aplikację PKO Junior.
- W spotach reklamowych można zobaczyć Krzysztofa Ibisza i Sarę James, a choćby słynnego Kota Cukierka – bohatera książek dla dzieci!
- Kampania jest kolejną odsłoną nowej ofensywy marketingowej banku. W czerwcu, obok Sary James, w spotach banku wystąpili Szymon Majewski i Bogusław Linda.
Dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje
– Dorośli często myślą, iż tematy finansowe są zbyt poważną sprawą dla dzieci. Ale dzieci uczą się szybciej, niż nam się wydaje – czasem szybciej niż ich rodzice! I na tym koncentrujemy się w nowych działaniach marketingowych. Nasz nowy spot to nie tylko reklama, ale też puszczenie oka do dorosłych: zobaczcie, jak dzieci potrafią zaskakiwać wiedzą o bankowości mobilnej czy zarządzaniu pieniędzmi. Pokazujemy świat finansów w sposób prosty, zabawny i bliski dziecięcej codzienności – bez garniturów, ale z dużą dawką uśmiechu. Bo kiedy edukacja finansowa zaczyna się wcześnie, lepiej rokuje na przyszłość -– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, w tym TikTok i YT. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland oraz domem mediowym Havas Media Poland i potrwa do 31 sierpnia.
Łatwo i bezpłatnie
Klienci PKO Banku Polskiego, którzy chcą otworzyć konto swoim dzieciom mogą to zrobić całkowicie zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Prowadzenie PKO Konta Dziecka jest bezpłatne i jest elementem kompleksowej oferty finansowo-edukacyjnej PKO Junior.
We współpracy z profesjonalnymi doradcami
Od listopada ubiegłego roku dzieci mogą korzystać z nowej wersji aplikacji PKO Junior, która została stworzona po konsultacjach z najmłodszymi klientami. Narzędzie łączy naukę z zabawą - zawiera elementy, które bezpiecznie wprowadzają dzieci w świat finansów. Jednocześnie dają im sporą dozę samodzielności przy gospodarowaniu pieniędzmi, a rodzicom zapewniają narzędzia do praktycznego uczenia najmłodszych. Dodatkowo, jeżeli dziecko skończyło 6 lat oraz ma telefon z systemem Android i funkcją NFC, może płacić zbliżeniowo BLIKIEM, nie potrzebuje do tego karty. PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną.
Kampanii towarzyszy promocja - 250 zł w promocji za otwarcie PKO Konta Dziecka i spełnienie dodatkowych warunków promocji.
***
PKO Bank Polski jest największym bankiem w kraju, instytucją z ponad 100-letniątradycją. Dostarczamy usługi finansowe dla ponad 12 milionów klientów indywidualnych, firmowych, korporacyjnych i samorządowych. Dzięki aplikacji IKO jesteśmy najbardziej mobilnym bankiem w kraju. Co sekundę rozliczamy w niej ponad 30 transakcji. Każdego dnia rozliczamy około miliona przelewów przychodzących i wychodzących. Jesteśmy w314 powiatach, a 75 proc. Polaków ma do nas mniej niż 5 km z domu. Ekspansję międzynarodową naszych klientów wspierają oddziały korporacyjne banku w Niemczech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Za pośrednictwem Fundacji, inicjujemy i realizujemy projekty społeczne. Jesteśmy także zaangażowani we wsparcie kultury i sportu. Nasza Grupa Kapitałowa dostarcza najbardziej kompleksową ofertę usług finansowych w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki działające w branży leasingowej, ubezpieczeniowej, oszczędności emerytalnych, funduszy inwestycyjnych i faktoringu.
#nr 1 i kropka