Zmiany w zespole DHL eCommerce Polska
DHL eCommerce Polska poinformowało o powołaniu Ewy Grzech na stanowisko PR Director. Nowa dyrektorka odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W firmie pełni także rolę rzeczniczki prasowej.
Do jej zadań należy opracowanie i realizacja długofalowej strategii komunikacyjnej, która umocni pozycję przedsiębiorstwa w mediach i wesprze budowanie wizerunku marki jako transparentnej i społecznie zaangażowanej organizacji.
– Jestem bardzo wymagającą osobą, zwłaszcza wobec siebie, więc cele mam zawsze ambitne. Przede wszystkim chciałabym zbudować długofalową strategię komunikacji, która wykorzysta potencjał marki, będzie wywoływać wśród konsumentów pozytywne emocje i zbliży się do nich. Bardzo się cieszę, iż dołączyłam do firmy, która ma tak wiele do zaoferowania klientom, biznesowi i społeczeństwu. Wierzę, iż dzięki dobremu wsparciu PRowemu będzie można to jeszcze bardziej poczuć – przyznaje Ewa Grzech.
Firma kurierska, specjalizująca się w obsłudze e-commerce, podkreśla, iż zatrudnienie nowej osoby na stanowisku PR Director ma związek z intensywnym rozwojem marki oraz rosnącą potrzebą spójnej i profesjonalnej komunikacji z rynkiem.
Doświadczenie Ewy Grzech w obszarze komunikacji
Ewa Grzech jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywane w dużych organizacjach z sektorów FMCG, technologii oraz beauty. Przez ostatnie osiem lat związana była z Avon Cosmetics Polska, gdzie odpowiadała za działania zintegrowanej komunikacji. Wcześniej pełniła funkcję PR Managerki w Huawei Technologies. Karierę rozpoczynała w Telewizji Polsat.
Nowa PR Director DHL eCommerce Polska specjalizuje się w obszarach komunikacji korporacyjnej, media relations oraz działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W rozmowie z redakcją E-commerce w Praktyce Ewa Grzech podkreśliła, iż na jej stanowisku doświadczenie zawodowe odgrywa kluczową rolę, szczególnie w zakresie zarządzania kryzysowego, które będzie jednym z elementów jej pracy. Jak przyznała, w trudnych sytuacjach kieruje się dwiema zasadami, które sprawdzają się niezawodnie:
– 1- bądź przygotowany i 2- liczy się czas. Wolę przygotować o 5 scenariuszy kryzysowych za dużo, niż być zaskoczona. Na szczęście większość trudnych sytuacji, którymi musiałam zarządzić mnie nie zaskakiwała, zawsze wiedziałam, iż nadejdą, choćby też wiedziałam kiedy… w piątek o godzinie 17:00 (śmiech) – opowiada Grzech.
Społeczna odpowiedzialność w strategii DHL eCommerce Polska
Nowa PR Director DHL eCommerce Polska zaznacza, iż jednym z kluczowych elementów strategii komunikacyjnej firmy będą działania z zakresu CSR.
– Społeczeństwo darzy firmy wielkim zaufaniem, wierzy, iż to one mają rzeczywisty wpływ na życie społeczne i środowisko, w związku z tym ma bardzo duże oczekiwania wobec biznesu. Dlatego najbardziej docenia się konkretne działania, które my podejmujemy, aby tu i teraz mieć pozytywny wpływ na swoje otoczenie – tłumaczy nowa PR Director.
W swojej strategii DHL koncentruje się m.in. na wspieraniu środowiska (GoGreen), pomocy przy klęskach żywiołowych (GoHelp) oraz edukacji i wolontariacie (GoTeach). Dodatkowo w Polsce działa Fundacja DHL Dostarczamy Dobro, która realizuje projekty charytatywne w wymienionych obszarach.