Nowa PR Director na pokładzie DHL eCommerce Polska. „Chciałabym zbudować długofalową strategię komunikacji, która wykorzysta potencjał marki”

ewp.pl 4 dni temu

Zmiany w zespole DHL eCommerce Polska

DHL eCommerce Polska poinformowało o powołaniu Ewy Grzech na stanowisko PR Director. Nowa dyrektorka odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W firmie pełni także rolę rzeczniczki prasowej.

Do jej zadań należy opracowanie i realizacja długofalowej strategii komunikacyjnej, która umocni pozycję przedsiębiorstwa w mediach i wesprze budowanie wizerunku marki jako transparentnej i społecznie zaangażowanej organizacji.

Jestem bardzo wymagającą osobą, zwłaszcza wobec siebie, więc cele mam zawsze ambitne. Przede wszystkim chciałabym zbudować długofalową strategię komunikacji, która wykorzysta potencjał marki, będzie wywoływać wśród konsumentów pozytywne emocje i zbliży się do nich. Bardzo się cieszę, iż dołączyłam do firmy, która ma tak wiele do zaoferowania klientom, biznesowi i społeczeństwu. Wierzę, iż dzięki dobremu wsparciu PRowemu będzie można to jeszcze bardziej poczuć – przyznaje Ewa Grzech.

Firma kurierska, specjalizująca się w obsłudze e-commerce, podkreśla, iż zatrudnienie nowej osoby na stanowisku PR Director ma związek z intensywnym rozwojem marki oraz rosnącą potrzebą spójnej i profesjonalnej komunikacji z rynkiem.

Doświadczenie Ewy Grzech w obszarze komunikacji

Ewa Grzech jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywane w dużych organizacjach z sektorów FMCG, technologii oraz beauty. Przez ostatnie osiem lat związana była z Avon Cosmetics Polska, gdzie odpowiadała za działania zintegrowanej komunikacji. Wcześniej pełniła funkcję PR Managerki w Huawei Technologies. Karierę rozpoczynała w Telewizji Polsat.

Nowa PR Director DHL eCommerce Polska specjalizuje się w obszarach komunikacji korporacyjnej, media relations oraz działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W rozmowie z redakcją E-commerce w Praktyce Ewa Grzech podkreśliła, iż na jej stanowisku doświadczenie zawodowe odgrywa kluczową rolę, szczególnie w zakresie zarządzania kryzysowego, które będzie jednym z elementów jej pracy. Jak przyznała, w trudnych sytuacjach kieruje się dwiema zasadami, które sprawdzają się niezawodnie:

1- bądź przygotowany i 2- liczy się czas. Wolę przygotować o 5 scenariuszy kryzysowych za dużo, niż być zaskoczona. Na szczęście większość trudnych sytuacji, którymi musiałam zarządzić mnie nie zaskakiwała, zawsze wiedziałam, iż nadejdą, choćby też wiedziałam kiedy… w piątek o godzinie 17:00 (śmiech) – opowiada Grzech.

Społeczna odpowiedzialność w strategii DHL eCommerce Polska

Nowa PR Director DHL eCommerce Polska zaznacza, iż jednym z kluczowych elementów strategii komunikacyjnej firmy będą działania z zakresu CSR.

Społeczeństwo darzy firmy wielkim zaufaniem, wierzy, iż to one mają rzeczywisty wpływ na życie społeczne i środowisko, w związku z tym ma bardzo duże oczekiwania wobec biznesu. Dlatego najbardziej docenia się konkretne działania, które my podejmujemy, aby tu i teraz mieć pozytywny wpływ na swoje otoczenie – tłumaczy nowa PR Director.

W swojej strategii DHL koncentruje się m.in. na wspieraniu środowiska (GoGreen), pomocy przy klęskach żywiołowych (GoHelp) oraz edukacji i wolontariacie (GoTeach). Dodatkowo w Polsce działa Fundacja DHL Dostarczamy Dobro, która realizuje projekty charytatywne w wymienionych obszarach.

Idź do oryginalnego materiału