#OdKulis: Decathlon chce podnieść rangę sportu w kształceniu młodych Polaków

nowymarketing.pl 1 rok temu
W maju w Gazecie Wyborczej pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z… wychowania fizycznego. To efekt akcji „Wprowadźmy WF na maturę” zainicjowanej przez Decathlon. Jak od kulis wyglądały przygotowania do tej kampanii? W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak od wewnątrz wyglądają działania związane z najciekawszymi akcjami i kampaniami: jak w praktyce wygląda ich realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce.
Tym razem na tapet bierzemy kampanię Decathlonu „Wprowadźmy WF na maturę”, której celem jest podniesienie rangi sportu w kształceniu młodych Polaków. Choć akcja dotyczy bezpośrednio szkół średnich, walka o nadanie sportu należytej rangi ma o wiele szersze znaczenie.
Pomysł, by wprowadzić Maturę z WF-u, jako dodatkowy przedmiot wywołał ogólnopolską debatę, temat podjęły także media, a choćby politycy. Dyskusje między...
Idź do oryginalnego materiału