Czwarta edycja semWAW, podobnie jak poprzednie, zapowiada się jako solidna dawka merytorycznej wiedzy, networkingu i inspiracji. Organizatorzy ponownie stawiają na sprawdzoną formułę, która łączy wystąpienia czołowych ekspertów z branży z możliwością swobodnej wymiany doświadczeń w nieformalnej atmosferze.
Ekspercka wiedza i gorące tematy
Na scenie semWAW#4 pojawią się znani i cenieni praktycy:
- Roksana Frankowska, CO Founderka w SearchMeets.ai (zwyciężczyni głosowania C4P),
- Krzysztof Modrzewski, Founder & Head of Education w Witbee
- Paweł Gontarek, Szef Semgence
- Mykola Artemenko, Senior Team Lead w TTEC
- Monika Kosmowska – Business Development Specialist w Romania Express Courier & Logistics oraz Product Manager w Respect – Romanian Ecommerce Standards.
Jednym z kluczowych punktów programu będzie panel dyskusyjny AI bez ściemy: Od hype’u do realnych wyników w marketingu. Będzie to doskonała okazja do dyskusji na temat praktycznego zastosowania sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych i oddzielenia realnych korzyści od powszechnego szumu informacyjnego.
Zaraz po zakończeniu oficjalnej części uczestnicy spotkają się na jeszcze więcej networkingu i branżowych rozmów podczas AfterParty w barze hotelu Moxy Warsaw Praga.
Warsztaty online dla doświadczonych specjalistów
Konferencję semWAW#4 poprzedzą dwa dni intensywnych warsztatów online, zaplanowanych z myślą o specjalistach pragnących pogłębić swoją praktyczną wiedzę.
6 listopada odbędą się warsztaty z Google Ads & Analytics, podczas których poruszone zostaną tematy takie jak skuteczne testy A/B, integracja danych w BigQuery czy zaawansowane implementacje w GA4 i GTM.
Dzień później, 7 listopada, w ramach warsztatów SEO, eksperci skupią się na tworzeniu treści pod AI, strategiach migracji stron, powtarzalnych błędach w e-commerce oraz skutecznym link buildingu.
Szkolenia poprowadzą doświadczeni praktycy: Zuzanna Kraus, Bartłomiej Kaczmarczyk, Karol Dziedzic, Kornel Kasprzyk, Milena Fietko i Sebastian Heymann.
semWAW podobnie jak jego krakowski odpowiednik semKRK, na stałe wpisuje się w kalendarz imprez marketingowych w Polsce, przyciągając setki specjalistów. Agenda i bilety dostępne na oficjalnej stronie wydarzenia.
Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.









