W listopadzie uczniowie klas VI przeżyli lekcje języka angielskiego zupełnie inne niż zwykle. Zamiast tradycyjnych ćwiczeń w zeszytach czekała na nich podróż po stacjach językowych, które zamieniły salę lekcyjną w tętniące energią centrum naukowej przygody.
Każda stacja oferowała inne zadanie, a uczniowie – pracując w małych zespołach – poznawali angielski poprzez ruch, współpracę i kreatywność. Co kilka minut rozlegał się dźwięk sygnału, który oznaczał jedno: Time to keep going! Dzięki temu nikt się nie nudził, a tempo pracy było pełne pozytywnej energii.
Uczniowie świetnie się bawili, a jednocześnie rozwijali słownictwo, ucząc się współpracy i twórczego podejścia do języka. Wielu z nich przyznało, iż były to lekcje pełne śmiechu, ruchu i nowych wyzwań.
Metoda stacji językowych pozwala każdemu uczniowi poczuć się ważnym uczestnikiem zajęć: jedni błyszczą w dialogach, inni w zadaniach logicznych, a jeszcze inni w grach. To idealna okazja, by odkryć swoje mocne strony i uczyć się w sposób naturalny i przyjemny.
Te wyjątkowe lekcje z pewnością na długo pozostaną w pamięci uczniów, a zdobyte doświadczenia pokażą, iż język angielski to nie tylko przedmiot – to przygoda!
Katarzyna Biziak, Natalia Fiołka













