W ramach III edycji naszego edukacyjnego projektu ProLog, który wprowadza innowacyjne metody dydaktyczne do nauczania przedmiotów ścisłych, wystartowaliśmy z ekscytującą grywalizacją dla szkół.
Program składa się z sześciu wyzwań, ogłaszanych co miesiąc podczas webinariów. Rywalizacja trwa, a szkoła, która zdobędzie najwięcej punktów, wygra dodatkowe warsztaty z programowania. Stawka jest wysoka, więc warto włączyć się w zabawę!
Pierwsze wyzwanie – kreatywność w akcji!
Za nami pierwsze ProLogowe wyzwanie, w którym zadaniem było stworzenie dowolną techniką plakatu promującego projekt, a następnie umieszczenie go w przestrzeni szkolnej oraz w internecie. Wyniki? Szkoła Podstawowa w Jasionce okazała się bezkonkurencyjna, zdobywając 99 punktów! Na podium znalazły się także szkoły z Łąki (95 punktów) oraz Dąbrowicy (90 punktów). Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim za zaangażowanie!
Kreatywność szkół – zobaczcie sami!
Prace, które otrzymaliśmy, były niesamowite! Każda szkoła wykazała się wyjątkową pomysłowością i zaangażowaniem. Zobaczcie poniżej kilka wyróżnionych projektów.
Wyniki pierwszego wyzwania
Szkoła | Punkty |
SP Kaszyce | 87 |
SP Krzeczowice | 74 |
SP Hucisko | 77 |
SP Łąka | 95 |
SP Hermanowa | 73 |
SP Bóbrka | 52 |
SP Rakszawa | 52 |
SP Dąbrowica | 90 |
SP Tuszów Narodowy | 78 |
SP Jasionka | 99 |
SP Żeglce | 72 |
Co dalej?
Nie spoczywamy na laurach! Już teraz trwa rywalizacja w ramach drugiego wyzwania. Tym razem jest to zadanie skierowane do nauczycieli – opracowanie konspektu scenariusza lekcji z wykorzystaniem klocków LEGO Spike. Bardzo dziękujemy wszystkim za udział – warto działać, zdobywać punkty i walczyć o dodatkowe warsztaty programowania.
Partnerem III edycji projektu jest Fundacja LOTTO im. im. H. Konopackiej.