Podsumowanie pierwszego wyzwania grywalizacyjnego w Projekcie ProLog!

efrwp.pl 5 godzin temu

W ramach III edycji naszego edukacyjnego projektu ProLog, który wprowadza innowacyjne metody dydaktyczne do nauczania przedmiotów ścisłych, wystartowaliśmy z ekscytującą grywalizacją dla szkół.

Program składa się z sześciu wyzwań, ogłaszanych co miesiąc podczas webinariów. Rywalizacja trwa, a szkoła, która zdobędzie najwięcej punktów, wygra dodatkowe warsztaty z programowania. Stawka jest wysoka, więc warto włączyć się w zabawę!

Pierwsze wyzwanie – kreatywność w akcji!

Za nami pierwsze ProLogowe wyzwanie, w którym zadaniem było stworzenie dowolną techniką plakatu promującego projekt, a następnie umieszczenie go w przestrzeni szkolnej oraz w internecie. Wyniki? Szkoła Podstawowa w Jasionce okazała się bezkonkurencyjna, zdobywając 99 punktów! Na podium znalazły się także szkoły z Łąki (95 punktów) oraz Dąbrowicy (90 punktów). Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim za zaangażowanie!

Kreatywność szkół – zobaczcie sami!

Prace, które otrzymaliśmy, były niesamowite! Każda szkoła wykazała się wyjątkową pomysłowością i zaangażowaniem. Zobaczcie poniżej kilka wyróżnionych projektów.

Wyniki pierwszego wyzwania

Szkoła Punkty
SP Kaszyce 87
SP Krzeczowice 74
SP Hucisko 77
SP Łąka 95
SP Hermanowa 73
SP Bóbrka 52
SP Rakszawa 52
SP Dąbrowica 90
SP Tuszów Narodowy 78
SP Jasionka 99
SP Żeglce 72

Co dalej?

Nie spoczywamy na laurach! Już teraz trwa rywalizacja w ramach drugiego wyzwania. Tym razem jest to zadanie skierowane do nauczycieli – opracowanie konspektu scenariusza lekcji z wykorzystaniem klocków LEGO Spike. Bardzo dziękujemy wszystkim za udział – warto działać, zdobywać punkty i walczyć o dodatkowe warsztaty programowania.

Partnerem III edycji projektu jest Fundacja LOTTO im. im. H. Konopackiej.

Idź do oryginalnego materiału