Umowę o współpracy podpisała Politechnika Lubelska ze spółką Simba Group, producentem placów zabaw, plenerowych siłowni oraz urządzeń fitness.
Współpraca jest wielopłaszczyznowa – mówi profesor Łukasz Skowron z Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. – Te wszystkie obszary, w jakich nasi studenci mogą realizować się w formie praktyk, to są też te obszary, w których też my jako eksperci możemy włożyć jakąś swoją małą cegiełkę. My dysponujemy ogromną pulą doświadczenia i wiedzy w zakresie komunikacji marketingowej, budowania strategii i strategii wejść na rynki zagraniczne, ale również pewnego designu.
To był naturalny wybór, żeby współpracować z Politechniką Lubelską – mówi prezes zarządu spółki Simba Group, Piotr Ponikowski: – Inicjatywa była oddolna, ponieważ poza produkcją, projektowaniem mamy tak szeroki zakres działań, iż potrzebujemy czymś się wyróżniać na rynku. Dlatego wspólne pomysły, które już od dwóch lat omawiamy z panami profesorami, owocują konkretnymi działaniami, które chcemy wprowadzać w niedalekiej przyszłości.
Spółka Simba Group nieformalnie współpracuje z biurem karier Politechniki Lubelskiej od kilku lat. Co roku od kilkunastu studentów stażuje w firmie.
LilKa / opr. LisA
Fot. Magdalena Michalew









