Istnieje wyraźna korelacja pomiędzy wczesną pora rozpoczynania zajęć na uczelni a mniejszą ilością snu, słabą frekwencją i obniżoną średnią ocen – wynika z analizy przeprowadzonej przez singapurskich naukowców. Najnowsze badanie, opisane na łamach pisma „Nature Human Behaviour” (https://www.nature.com/articles/s41562-023-01531-x), wykazało, iż późniejsza godzina rozpoczynania nauki mogłaby pozytywnie wpłynąć na oceny zarówno studentów, jak i licealistów. Jest to zgodne z licznymi doniesieniami...
- Strona główna
- Edukacja
- Poranne zajęcia pogarszają wyniki w nauce
Powiązane
Konferencja „Edukacja jutra… szanse i wyzwania!”
14 minut temu
Przedłużony nabór do Szkoły Letniej BESTStudentCAMP 2025
1 godzina temu
Polecane
Polityka w Polsce: Nowe Wyzwania dla Konfederacji
2 godzin temu