Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Asystenta/-ki Managera ds. Obsługi Klienta do naszego biura w Limassol.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie w administrowaniu portfelem spółek
- Kontakt z klientami i innymi interesariuszami
- Współpraca z zespołem przy realizacji zadań
- Ogólne obowiązki administracyjne w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
- Pomoc w przygotowywaniu i analizie dokumentów prawnych (pełnomocnictwa, uchwały, umowy)
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego i greckiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość języka rosyjskiego lub polskiego będzie dodatkowym atutem
- Ukończone studia wyższe lub status studenta ostatnich lat będzie atutem
- Proaktywność, profesjonalizm, nastawienie na obsługę klienta oraz dobre zdolności organizacyjne
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- Wysoki poziom profesjonalizmu, pewności siebie oraz umiejętności interpersonalnych
- Doświadczenie lub wykształcenie w zakresie prawa, księgowości lub administracji biznesowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Możliwości rozwoju oraz stałe szkolenia związane z branżą i środowiskiem międzynarodowym
- Udział w spotkaniach, konferencjach i warsztatach o zasięgu lokalnym, regionalnym i międzynarodowym
- Indywidualne plany szkoleniowe dopasowane do potrzeb kandydata
- Udział w nowych projektach i wyzwaniach w ramach stanowiska, zarówno krótkoterminowych, jak i długoterminowych
- Równowagę między życiem zawodowym a prywatnym
Nasza kultura pracy:
- Różnorodność i inkluzywność – równe szanse dla wszystkich pracowników w zakresie rozwoju i samodzielnego działania
- Docenianie wkładu każdego członka zespołu
Warunki zatrudnienia:
- Pełny etat, godziny pracy: 09:00–18:00 (z godzinną przerwą na lunch)
- Wynagrodzenie brutto: od 1400 do 1700 EUR w zależności od kwalifikacji
O firmie IBCCS TAX
IBCCS TAX to firma świadcząca usługi korporacyjne, doradztwo prawne i podatkowe, międzynarodowe planowanie podatkowe, zakładanie i zarządzanie spółkami w renomowanych jurysdykcjach oraz usługi powiernicze. Biura firmy znajdują się na Cyprze (Limassol), w Gruzji (Tbilisi i Batumi), Estonii (Tallinn) oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich (Dubaj).
Aplikacje:
CV prosimy przesyłać na adres hr@ibccs.tax z dopiskiem: Assistant Account Manager

