Praca z misją. Solecki urząd poszukuje Dyrektora do ważnego wydziału!

metropoliabydgoska.pl 1 tydzień temu

Urząd Miejski w Solcu Kujawskim ogłosił w rekrutację na stanowisko Dyrektora Wydziału Utrzymania Miasta. To ważna rola dla osoby z doświadczeniem w zarządzaniu i znajomością zagadnień związanych z utrzymaniem infrastruktury miejskiej, ochroną środowiska oraz gospodarką komunalną.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i posiadają odpowiednie kompetencje, mają szansę dołączyć do zespołu odpowiedzialnego za codzienne funkcjonowanie miasta oraz jego rozwój.

Oczekiwania

Poszukiwany Dyrektor musi spełniać szereg wymagań – od posiadania obywatelstwa Polski lub państw Unii Europejskiej, przez odpowiednie wykształcenie magisterskie, aż po co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, z czego minimum trzy lata na stanowisku kierowniczym lub w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnej z profilem pracy.

Jednak to nie tylko formalności decydują o sukcesie. Wśród kluczowych cech poszukiwanej osoby znajdują się odpowiedzialność, sumienność, odporność na stres, a także umiejętność kierowania zespołem i negocjacji. Kandydat musi także dobrze znać prawo dotyczące samorządu, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, a także mieć zdolności organizacyjno-logistyczne i być kreatywny.

Zakres obowiązków

To stanowisko to serce wielu istotnych obszarów funkcjonowania miasta. Dyrektor będzie koordynować działania związane z gospodarką mieszkaniową, ochroną środowiska, gospodarką odpadami, utrzymaniem zieleni miejskiej oraz zarządzaniem drogami gminnymi. W jego gestii znajdą się także publiczne obiekty, takie jak cmentarze czy targowiska.

Ponadto, Dyrektor będzie odpowiedzialny za współpracę z zespołem Bezpieczna Gmina, monitorowanie bieżącej sytuacji w mieście oraz udział w przygotowywaniu strategicznych dokumentów rozwojowych. Nie zabraknie także zadań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych funduszy na rozwój miasta.

Praca na tym stanowisku to nie tylko stabilne zatrudnienie na pełen etat i umowę na czas określony, ale przede wszystkim szansa na realny wpływ na rozwój i codzienność Solca Kujawskiego. To możliwość bycia częścią zmian, które widzą i odczuwają mieszkańcy – od czystych ulic i zadbanej zieleni, po sprawne działanie infrastruktury komunalnej.

Jak aplikować?

Zainteresowani powinni przygotować komplet dokumentów, w tym list motywacyjny, CV oraz stosowne oświadczenia i kopie potwierdzające kwalifikacje. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Utrzymania Miasta” do 18 lipca 2025 do godziny 15.15 w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim lub przesłać pocztą.

Pełne informacje na temat naboru i szczegóły aplikowania są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.

Idź do oryginalnego materiału