Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie
ogłasza nabór na 3 stanowiska pracy bibliotekarzy
(młodszy bibliotekarz z funkcją animatora lub
bibliotekarz z funkcją animatora lub
starszy bibliotekarz z funkcją animatora)
Warunki pracy:
- 1 stanowisko – wymiar etatu: 0,6 etatu (średnio 24 godziny tygodniowo).
- 1 stanowisko – wymiar etatu: 0,6 etatu (średnio 24 godziny tygodniowo).
- 1 stanowisko – wymiar etatu: 1 etat.
- Liczba wolnych stanowisk pracy: 3 stanowiska.
- Forma umów – umowa o pracę na czas próbny do 3 miesięcy, z możliwością zatrudnienia następnie na umowy o pracę na czas określony.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:
– 2 stanowiska – od 2760 zł do 3000 zł brutto (wymiar etatu 0,6) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).
– 1 stanowisko – od 4600 do 5000 zł brutto (wymiar etatu 1 etat) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).
Miejsce pracy:
- Biblioteka Publiczna w Piasecznie – Dział Udostępniania.
Ze względu na specyfikę naszej pracy osoby zatrudnione zostają na stanowiskach bibliotekarskich w Dziale Udostępniania.
1 stanowisko pracy (0,6 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Jazgarzewie i dział Mobilna biblioteka
1 stanowisko pracy (0,6 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Julianowie
1 stanowisko pracy (1 etat) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Złotokłosie
Jednakże ze względu na naszą specyfikę i zapewnienie sprawnego działania całej sieci bibliotecznej osoby zatrudnione na stanowisku bibliotekarskim mogą być kierowane do innych oddziałów i filii w ramach struktury Biblioteki Publicznej w Piasecznie.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie min. średnie.
- Obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- Dyspozycyjność (praca w niektóre soboty i czasami w niedzielę).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
- Dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń multimedialnych i biurowych.
- Umiejętność prowadzenia działań animacyjnych dla różnych grup odbiorców.
Wymagania dodatkowe:
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
- Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki.
- Kreatywność, innowacyjność oraz silna motywacja do pracy.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
- Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
- Mile widziane prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Praca z czytelnikiem dziecięcym i dorosłym.
- Organizacja i prowadzenie zajęć, warsztatów, działań społecznych promujących literaturę, kulturę, naukę oraz aktywizujących środowisko lokalne.
- Gromadzenie i udostępnianie zbiorów biblioteki.
- Opracowywanie zbiorów.
- Udzielanie informacji.
- Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej.
- Skontrum księgozbioru.
- Dbałość o stan powierzonego mienia.
- Współpraca z lokalnymi instytucjami.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
- Świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku).
- Możliwość wykupienia pakietu medycznego.
- Możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.
Uwaga!
Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym i zaświadczenie o niekaralności.
Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę dokumenty związane z wcześniejszym zatrudnieniem w celu ustalenia dodatkowych świadczeń pracy np. dodatku stażowego.
Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy złożyć do 11 października 2024 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie, ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno lub pocztą na adres wymieniony powyżej (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej w Piasecznie). Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: sekretariat@biblioteka-piaseczno.pl (do 11 października 2024 r. do godz. 16.00).
- Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko merytoryczne”.
- Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
- Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznieo terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na BIP na stronie internetowej biblioteki biblioteka-piaseczno.pl.
Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.