Pracuj w bibliotece – szukamy 3 bibliotekarzy!

biblioteka-piaseczno.pl 2 miesięcy temu

Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie

ogłasza nabór na 3 stanowiska pracy bibliotekarzy

(młodszy bibliotekarz z funkcją animatora lub

bibliotekarz z funkcją animatora lub

starszy bibliotekarz z funkcją animatora)

Warunki pracy:

  • 1 stanowisko – wymiar etatu: 0,6 etatu (średnio 24 godziny tygodniowo).
  • 1 stanowisko – wymiar etatu: 0,6 etatu (średnio 24 godziny tygodniowo).
  • 1 stanowisko – wymiar etatu: 1 etat.
  • Liczba wolnych stanowisk pracy: 3 stanowiska.
  • Forma umów – umowa o pracę na czas próbny do 3 miesięcy, z możliwością zatrudnienia następnie na umowy o pracę na czas określony.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:

– 2 stanowiska – od 2760 zł do 3000 zł brutto (wymiar etatu 0,6) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).

– 1 stanowisko – od 4600 do 5000 zł brutto (wymiar etatu 1 etat) w zależności od stanowiska (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku).

Miejsce pracy:

  • Biblioteka Publiczna w Piasecznie – Dział Udostępniania.

Ze względu na specyfikę naszej pracy osoby zatrudnione zostają na stanowiskach bibliotekarskich w Dziale Udostępniania.

1 stanowisko pracy (0,6 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Jazgarzewie i dział Mobilna biblioteka

1 stanowisko pracy (0,6 etatu) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Julianowie

1 stanowisko pracy (1 etat) – przewidujemy miejsce pracy biblioteka w Złotokłosie

Jednakże ze względu na naszą specyfikę i zapewnienie sprawnego działania całej sieci bibliotecznej osoby zatrudnione na stanowisku bibliotekarskim mogą być kierowane do innych oddziałów i filii w ramach struktury Biblioteki Publicznej w Piasecznie.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie min. średnie.
  • Obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.
  • Umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność.
  • Dyspozycyjność (praca w niektóre soboty i czasami w niedzielę).
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
  • Dobra znajomość obsługi komputera, urządzeń multimedialnych i biurowych.
  • Umiejętność prowadzenia działań animacyjnych dla różnych grup odbiorców.

Wymagania dodatkowe:

  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Skrupulatność, sumienność, zaangażowanie w rozwoju biblioteki.
  • Kreatywność, innowacyjność oraz silna motywacja do pracy.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Praca z czytelnikiem dziecięcym i dorosłym.
  • Organizacja i prowadzenie zajęć, warsztatów, działań społecznych promujących literaturę, kulturę, naukę oraz aktywizujących środowisko lokalne.
  • Gromadzenie i udostępnianie zbiorów biblioteki.
  • Opracowywanie zbiorów.
  • Udzielanie informacji.
  • Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej.
  • Skontrum księgozbioru.
  • Dbałość o stan powierzonego mienia.
  • Współpraca z lokalnymi instytucjami.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
  • Świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku).
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego.
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie.

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru.
  • Życiorys (CV).
  • List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych”.

Uwaga!

Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę zaświadczenie z rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym i zaświadczenie o niekaralności.

Wybrany do zatrudnienia kandydat będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy o pracę dokumenty związane z wcześniejszym zatrudnieniem w celu ustalenia dodatkowych świadczeń pracy np. dodatku stażowego.

Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty należy złożyć do 11 października 2024 r. osobiście w Bibliotece Publicznej w Piasecznie, ul. Jana Pawła II 55, 05-500 Piaseczno lub pocztą na adres wymieniony powyżej (liczy się dzień wpływu do Biblioteki Publicznej w Piasecznie). Komplet dokumentów (w jednym pliku) można wysłać elektronicznie (podpisane profilem zaufanym) na adres mailowy: sekretariat@biblioteka-piaseczno.pl (do 11 października 2024 r. do godz. 16.00).
  • Dokumenty należy przekazać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko merytoryczne”.
  • Dokumenty, które wpłyną do biblioteki po terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
  • Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznieo terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Dyrektor Biblioteki Publicznej w Piasecznie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na BIP na stronie internetowej biblioteki biblioteka-piaseczno.pl.

Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną zniszczone.

Idź do oryginalnego materiału