Prawica zainwestowała dużo, żeby zbadać tożsamość swojego odbiorcy. "Zna jego lęki, oczekiwania, wartości"
newsweek.pl 2 miesięcy temu
Zdjęcie: Katarzyna Bąkowicz
Politycy od Polaka myślącego wolą Polaka emocjonalnego, bo takim wyborcą dobrze się zarządza w mediach społecznościowych – mówi dr Katarzyna Bąkowicz, komunikolożka i medioznawczyni z Uniwersytetu SWPS.
- Strona główna
- Edukacja
- Prawica zainwestowała dużo, żeby zbadać tożsamość swojego odbiorcy. "Zna jego lęki, oczekiwania, wartości"
Powiązane
Polecane
Kalendarz adwentowy Winter Sparkle
2 godzin temu

![Pierwszoklasiści ze Stadnickiej Woli oficjalnie przyjęci w poczet uczniów [zdjęcia]](https://tkn24.pl/wp-content/uploads/2025/10/Pasowanie-na-ucznia-Stadnicka-Wola-8.jpg)









