Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

iab.org.pl 2 tygodni temu

Rada Sektorowa to inicjatywa wspierająca edukację branży. W jej ramach od 2019 wspólnie dążymy do tego, by kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby rynku pracy. Chcemy lepiej dopasować system edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej. W tym czasie staliśmy się jedną z najaktywniejszych w systemie rad sektorowych utworzonych przez PARP i finansowanych z programu POWER 2014–2020.

Przez ten czas podejmowaliśmy szereg działań, które miały znaczący wpływ na rozwój sektora m.in.:

  • badania i analizy dotyczące luk kompetencyjnych,
  • opracowywanie rekomendacji szkoleniowych dla branży,
  • inicjowanie współpracy między biznesem a edukacją,
  • tworzenie materiałów edukacyjnych dla uczniów, studentów oraz nauczycieli,
  • przygotowanie sektorowej ramy kwalifikacji.

Naszymi celami na kolejne lata (2025–2029) są m.in.:

1. Identyfikacja i monitorowanie potrzeb kwalifikacyjno-zawodowych w sektorze.
2. Opracowywanie rekomendacji dotyczących kształcenia i doskonalenia zawodowego.
3. Wspieranie działań na rzecz podnoszenia kompetencji pracowników sektora.

Serdecznie zapraszamy wszystkie organizacje branżowe oraz zainteresowane podmioty do współpracy i udziału w pracach Rady, aby wspólnie kształtować przyszłość sektora.

Więcej o Radzie: https://radasektorowa-komunikacja.pl/

O IAB Polska
IAB Polska to organizacja zrzeszająca ponad 230 kluczowych firm rynku internetowego, działająca od 2000 roku. Główne cele IAB Polska obejmują edukację rynku w zakresie e-marketingu, opracowywanie standardów jakościowych oraz prowadzenie raportów i badań branżowych. Organizacja jest także odpowiedzialna za liczne konferencje i konkursy, m.in. Forum IAB, IAB MIXX Awards oraz DIMAQ, czyli międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych.

O SAR
SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej) działa od 1997 roku, zrzeszając 137 firm, które tworzą efektywną komunikację marketingową w Polsce. Organizacja dąży do rozwoju branży poprzez promocję dobrych praktyk, edukację kadr oraz organizowanie branżowych konkursów takich jak Effie Awards, Innovation Award czy KTR. SAR od 1999 roku jest członkiem EACA i współpracuje z międzynarodowymi organizacjami branżowymi.

Idź do oryginalnego materiału