I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem Testu pod nazwą “Test produktów do pielęgnacji dziecka marki Ziaja Med dla dzieci” (dalej jako “Test”) jest spółka Mamadu sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Burakowska 5/7 01-066 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000521076 (dalej jako: Organizator).
2. Fundatorem produktów do pielęgnacji dziecka marki Ziaja (dalej jako: Produktów) jest spółka Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, adres: ul. Jesienna 980-298 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000021573 ( dalej jako: Fundator )
3. Test jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej jako „Regulamin”) i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4. Regulamin Testu jest dostępny w siedzibie Organizatora i na stronie internetowej https://mamadu.pl/181556,kosmetyki-ziaja-med-przetestuj-produkty-do-pielegnacji-skory-dziecka.
5. Uczestnikiem Testu może być każda osoba fizyczna powyżej 18 roku życia zamieszkała na terenie Polski (dalej jako: Uczestnik).
7. W Teście nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Testu oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, osoby znajdujące się pod opieką lub kuratelą oraz osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym.
8. Uczestnictwo w Teście jest dobrowolne.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia Uczestnika z udziału w Teście w przypadku powzięcia uzasadnionych podejrzeń, iż Uczestnik podejmuje próby nieuczciwego uzyskania Produktów, posługuje się nieprawdziwymi danymi lub narusza w inny sposób postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązującego prawa lub działa w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego.
II CZAS TRWANIA REKRUTACJI ORAZ HARMONOGRAM TESTU
1. Test będzie przeprowadzony na stronach internetowych Organizatora.
Ogłoszenie rekrutacji do Testu ukaże się w dniu 13.02.2024 r. na stronie internetowej:https://mamadu.pl/181556,kosmetyki-ziaja-med-przetestuj-produkty-do-pielegnacji-skory-dziecka
2. Rekrutacja do Testu będzie trwała w dniach od 13.02.2024 r. do 25.02.2023 r., co oznacza, iż tylko w tych okresie można dokonywać zgłoszeń do Testu.
3. Lista laureatów do Testu zostanie ogłoszona na stronie internetowej https://mamadu.pl/181556,kosmetyki-ziaja-med-przetestuj-produkty-do-pielegnacji-skory-dziecka w terminie nie później niż do dnia 28.02.2023 r. Na ww. stronie zostaną opublikowane następujące dane laureata Testu: imię, pierwsza litera nazwiska, miasto np. Anna K. Warszawa
4.Wysyłka produktów do pielęgnacji dziecka marki Ziaja (dalej jako: Produktów) do laureatów Testu za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi kurierskie rozpocznie się niezwłocznie po ogłoszeniu listy laureatów do Testu i będzie trwała nie później niż do dnia 06.03.2024 r.
5. Test Produktów przez laureatów Testu będzie trwał do dnia 20.03.2024 r.
6. Wysyłka ankiety wynikowej na e-mail wskazany przez laureata Testu na etapie rekrutacji do testu będzie trwała nie później niż do dnia 18.03.2023 r.
7. Laureat Testu jest zobowiązany do niezwłocznego wypełnienia ankiety wynikowej po przeprowadzeniu Testu, przy czym nie później niż do dnia 24.03.2024r.
III. ZASADY PROWADZENIA TESTU
1. Aby wziąć udział w Teście należy spełnić łącznie następujące warunki:
a) zapoznać się z treścią Regulaminu Testu, Uczestnik, przystępując do rekrutacji do Testu, zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie Testu zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Teście; przesłanie zgłoszenia do Testu oznacza jednoczesną akceptację przez Uczestnika postanowień Regulaminu,
b) wykonać zadanie rekrutacyjne do Testu opisane w punkcie III.2 niniejszego Regulaminu.
2. Zadaniem Uczestnika Testu jest:
a) Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
b) Udzielenie odpowiedzi na pytania zamknięte zawarte w ankiecie rekrutacyjnej do Testu.
c) Udzielenie odpowiedzi na pytanie: “Napisz, dlaczego chciałabyś/chciałbyś przetestować zestaw kosmetyków Ziaja Med dla dzieci?”
(dalej jako: „Zadanie konkursowe”).
3. W celu zapewnienia prawidłowego przebiegu Testu Organizator powoła trzyosobową komisję (dalej jako „Komisja”), w skład której wejdzie trzech przedstawicieli Organizatora. Komisja zobowiązana będzie do pełnienia nadzoru nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu przez uczestników i podejmowania innych czynności, wskazanych w Regulaminie. W razie braku porozumienia wszystkich członków Komisji, decyzje Komisji zapadają większością głosów.
4. Komisja, spośród wszystkich zgłoszeń do Testu, wybierze 100 (sto) najlepszych odpowiedzi na Zadanie konkursowe. Uczestnicy – autorzy odpowiedzi, które Komisja uzna za najlepsze, są laureatami Testu.
5. Przy wyborze najlepszych odpowiedzi na Zadanie konkursowe Komisja będzie się kierować własnym uznaniem, biorąc pod uwagę walory artystyczne odpowiedzi, w szczególności oryginalność i pomysłowość uczestnika – autora odpowiedzi, oraz adekwatność odpowiedzi do tematu Zadania konkursowego. Decyzje Komisji są ostateczne.
6. Uczestnik może przesłać dowolną liczbę zgłoszeń, wszystkie z nich zostaną rozważone przez Komisję oddzielnie. Produkty zostaną przyznane za wybrane jedno zgłoszenie. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia.
7. Zgłaszając Zadanie konkursowe Uczestnik oświadcza, że:
a) udziela niewyłącznej, nieodpłatnej licencji do Zadania konkursowego, bez ograniczeń czasowych, bez ograniczeń terytorialnych wraz z prawem do sublicencji na rzecz osób trzecich na polach eksploatacji wymienionych poniżej w pkt 8;
b) w przypadku otrzymania Produktów (Dział III Regulaminu) w zamian za tę Produkty przenosi wszelkie majątkowe prawa autorskie do Zadania konkursowego na Fundatora, bez ograniczeń czasowych, terytorialnych na polach eksploatacji wymienionych poniżej w pkt 8. Jednocześnie wyraża również zgodę na przeniesienie przez Fundatora tych praw do Zadania konkursowego, w całości lub w części, na dowolną stronę trzecią w dowolnym czasie oraz na wykorzystanie Zadania konkursowego do tworzenia utworów zależnych (modyfikacje i przekształcenia). Fundator nabywa te prawa z chwilą wydania laureatowi Testu Produktów na podstawie art. 921§3 kodeksu cywilnego.
8. Udzielenie licencji lub przeniesienie praw autorskich zachodzi na następujących polach eksploatacji: zwielokrotnienie i utrwalanie dowolną techniką egzemplarzy Zadania konkursowego, w tym w szczególności: techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, audiowizualną, techniką cyfrową, użyczanie oraz wprowadzanie do obrotu, tak oryginału, jak i kopii, rozpowszechnianie, w szczególności w sieci Internet, poprzez wprowadzenie do pamięci komputera bez względu na liczbę nadań, emisji, wytworzonych egzemplarzy, publiczne wykonanie, wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie oraz nadawanie, reemitowanie, w taki sposób, aby każdy mógł do niej dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym.
9. Uczestnik rekrutacji do Testu oświadcza, iż zgłoszone przez niego Zadanie konkursowe nie zawiera treści naruszających prawo, prawa osób trzecich lub niezgodnych z dobrymi obyczajami (w szczególności: nie nawołuje do przemocy, nietolerancji i nie zawiera wulgaryzmów), a także nie zawiera treści reklamowych podmiotów trzecich.
10. Test nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., Nr 847 z późn. zm.), ani też żadnego innego typu grą hazardową regulowaną przez wskazaną ustawę.
IV. PRODUKTY DO TESTU I ICH WYDANIE
1.W skład każdego z zestawu wchodzą następujące produkty marki Ziaja Med dla dzieci:
o wartości około 79 (słownie: siedemdziesiąt dziewięć ) złotych. Liczba zestawów wynosi 100 (sto). Każdy laureat Testu otrzymuje jeden (1) zestaw.
2. Z uwagi na to, iż Organizator prowadzi działalność w zakresie prowadzenia informacyjnych serwisów internetowych, Test jest emitowany z wykorzystaniem środków masowego przekazu, zaś wartość każdego z zestawu Produktów nie przekracza kwoty 2.000,00 zł, są one objęte zwolnieniem z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz.U. z 2022 roku, poz. 2647 ze zm.).
3. Produkty do Testu zostaną wysłane za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi kurierskie niezwłocznie na wskazany przez laureata Testu adres w formularzu rekrutacyjnym do Testu, przy czym nie później niż do dnia 06.03.2024 r.
4. Nie ma możliwości wymiany Produktów na jej równowartość pieniężną ani jej zamiany na inną rzecz..
5. Nie ma możliwości przeniesienia praw do Produktów na osobę inną niż wybrana przez Komisję.
6. W przypadku rezygnacji laureata Testu z Produktów Organizator zastrzega sobie prawo przyznania Produktów kolejnemu Uczestnikowi biorącemu udział w rekrutacji do Testu i wskazanemu przez Komisję.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej jako: „Rozporządzenie”).
2. Administratorem danych osobowych zbieranych w celu realizacji Testu jest Mamadu sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-066), przy ul. Burakowskiej 5/7 wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000521076 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod@natemat.pl
3. W związku z przeprowadzeniem Testu będą zbierane od uczestników rekrutacji do Testu następujące ich dane osobowe: imię, nazwisko, adres doręczenia Produktów, numer telefonu. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji do Testu, a w przypadku laureata Testu także w celu doręczenia Produktów.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestnika Testu jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia – co oznacza, iż przetwarzanie danych w celu przeprowadzenia Testu odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu. Zakres przetwarzania danych osobowych jest następujący: imię, nazwisko, adres doręczenia Produktów, numer telefonu.
b) art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia - co oznacza, iż przetwarzanie danych w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed tymi roszczeniami przez administratora odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu.
5. Uczestnik rekrutacji do Testu podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Jednakże niepodanie danych przez Uczestnika rekrutacji do Testu uniemożliwia wzięcie udziału w rekrutacji do Testu. Dane osobowe uczestników rekrutacji do Testu/laureatów Testu będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji do Testu, przeprowadzenia Testu a w zakresie niezbędnym do dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z Testu lub obrony przed roszczeniami przez administratora - przez okres ich przedawnienia. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w celu i w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
6. Uczestnik rekrutacji do Testu/laureat Testu może w każdej chwili skorzystać z przysługujących mu praw określonych w art. 15-22 Rozporządzenia, w tym: uzyskać dostęp do swoich danych osobowych i żądać ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z przepisów – ma prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia. Uczestnik Testu/laureat Testu ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku udzielenia zgody Uczestnik rekrutacji do Testu/laureat Testu ma prawo w każdym momencie do cofnięcia udzielonej zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
7. W celu skorzystania ze swoich praw Uczestnik rekrutacji do Testu/laureat Testu powinien skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
8. Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi związane z przeprowadzeniem testu tj. dostawcy usług informatycznych, a dane laureata Testu na potrzeby doręczenia Produktów także podmiotom świadczącym usługi kurierskie.
9. Dane osobowe Uczestników rekrutacji do Testu/laureatów Testu mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów np. organom ścigania. Organizator Testu oświadcza, iż dane osobowe Uczestników Testu/laureatów Testu przetwarzane są w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, dzięki odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
10. Do przetwarzania danych osobowych Uczestników rekrutacji do Testu/laureatów Testu dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające upoważnienie Administratora, adekwatnie przeszkolone w zakresie ochrony danych osobowych oraz zobowiązane do zachowania danych osobowych w tajemnicy.
VI. REKLAMACJE
1. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do składania reklamacji w czasie trwania Testu oraz po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od zakończenia Testu (dla reklamacji przesłanej listem poleconym decydująca jest data stempla pocztowego).
2. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie (listem poleconym) na adres Organizatora lub drogą elektroniczną na adres e-mail testy@mamadu.pl z dopiskiem „Test produktów do pielęgnacji dziecka marki Ziaja Med”.
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni od daty ich otrzymania. O decyzji Organizatora Uczestnik rekrutacji do Testu/laureat Testu zostanie poinformowany pocztą elektroniczną lub listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji.
4. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail, z którego było wysłane zgłoszenie oraz opis przyczyn lub powodów reklamacji a także oczekiwany sposób jej rozpatrzenia.
5. Reklamacje będą rozpatrywane przez komisję reklamacyjną powołaną przez Organizatora.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia rekrutacji do Testu.
2. Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Testu serwisie mamaDu.pl w kategorii: https://mamadu.pl/181556,kosmetyki-ziaja-med-przetestuj-produkty-do-pielegnacji-skory-dziecka
3. Wszelkie informacje na temat niniejszego Testu można uzyskać kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail testy@mamadu.pl
4. Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Testu.
5. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.