Już 10 grudnia o godz. 9:00 ruszają zapisy na warsztaty organizowane w ramach VI Forum Administracji UAM - cyklicznego wydarzenia dedykowanego pracowniczkom i pracownikom administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przypominamy, iż udział w rejestracji mogą wziąć jedynie osoby, które zostały zarejestrowane na pierwszy dzień wydarzenia.
VI Forum Administracji UAM odbędzie się w dniach 4 i 5 lutego 2026 r. pod hasłem przewodnim "Siła Zespołu". Podczas tej edycji zmienia się konwencja spotkania. Pierwszego dnia uczestnicy spotykają się w Collegium Minus w Auli Uniwersyteckiej, gdzie odbędą się wystąpienia plenarne, a drugiego - wzorem poprzednich lat - na Wydziale Prawa i Administracji UAM (Collegium Iuridicum Novum) na części warsztatowej.
W tym roku uczestnicy mogą wybierać spośród 31 warsztatów! Rejestracja rozpocznie się już jutro, 10 grudnia, o godz. 9:00. Szczegółowe informacje zostały podane w wiadomości e-mail przesłanej przez organizatorów osobom, którym udało zarejestrować się na pierwszy dzień wydarzenia.
Więcej informacji na stronie: https://amu.edu.pl/forum-administracji-uam











