- Say hello!
- witamy się i żegnamy w języku angielskim;
- śpiewamy piosenki: Let’s shake hands, Bye bye, goodbye;
- przedstawiamy się w języku angielskim – What;s your name? My name is… / I’m…;
- rozmawiamy o minionych wakacjach – sea, mountain, lake, swimming pool;
2. What is this colour?
- poznajemy nazwy kolorów, nazywamy je;
- śpiewamy piosenkę – I can see blue, Rainbow song;
- słownictwo: red, blue, yellow, orange, purple, pink, brown, black, grey, white, green;
3. We all go traveling by…
- rozmawiamy o środkach transportu jakimi poruszaliśmy się w trakcie wakacji;
- słownictwo: a bus, a train, a helicopter, a plane, a car, a scooter, a hot air baloon, a bike;
- śpiewamy piosenki: The wheels on the bus, We all go traveling by;
- rozwiązujemy zadania wykorzystując zdobytą umiejętność rozróżniania kolorów oraz nazw środków transportu;
4. How are you?
- rozmawiamy o emocjach i uczuciach,
- słownictwo: sad, happy, angry, confused, sleepy, hungry, thirsty, good, wanderful, suprised, tired, scared;
- śpiewamy piosenki: If you’re happy, This is a happy face;
- rozwijamy umiejętność wypowiadania się w języku angielskim – pytamy i odpowiadamy – How are you? – I’m…;