W mroźny wtorek 18 lutego 2025 roku Filie: Głosków-Letnisko i Złotokłos gościły u siebie Pana Adama Studzińskiego, autora książki „Chciejosztuczki”.
Książka w przystępny sposób tłumaczy dzieciom mechanizmy najczęściej stosowanych sztuczek marketingowych – w sklepach i w reklamach.
Jest to także opowieść o tym, iż dostawanie nowych rzeczy wcale nie jest w życiu najważniejsze. Piękne ilustracje, które wykonał Dariusz Wanat również przyciągają czytelnika do książki.
Podczas spotkania dzieci poznały zasady działania najczęściej spotykanych sztuczek marketingowych, m.in.: końcówki-99, wszystko od…, przekreślone ceny, raty, gratisy, celebryci w reklamach, fałszywe zdjęcia, budowanie nastroju. Rozmawialiśmy także o wartości pieniądza, domowym budżecie oraz o odpowiedzialnej konsumpcji.
W kolejnej części autor przeprowadził konkurs na Mistrza Reklamy. Chętne osoby musiały jak najlepiej zareklamować produkt, a pozostali uczniowie wyłonili zwycięzcę, który otrzymał specjalny Dyplom.
Spotkanie zakończyło się krótką rozmową o tym, dlaczego warto czytać.
Po spotkaniu można było zakupić książki z podpisem autora.
Serdecznie dziękujemy Panu Adamowi za przekazanie swojej książki z autografem dla naszych filii. Już niedługo trafi na półki do wypożyczania.
Dziękujemy również Paniom Nauczycielkom i dzieciom za odwiedziny.
Filia Głosków-Letnisko

























Filia Złotokłos






