14 kwietnia, młodzież z IIE klasy o profilu europejskim i młodzież z IIIB klasy o profilu politechnicznym Liceum Ogólnokształcącego im. Piotra Skargi, spotkała się z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów – Dorotą Ciosek. Celem spotkania było wprowadzenie uczniów do tematyki konsumenckiej oraz omówienie praw konsumenta i obowiązków przedsiębiorcy. Młodzież poznała różnice między zakupami w sklepie stacjonarnym
a zakupami przez Internet. Rzecznik szczegółowo omówiła zakupy online (e-commerce, live commerce i dropshipping ) – jak nie dać się oszukać oraz na co zwracać uwagę dokonując transakcji. Tematyka spotkania wzbudziła zainteresowanie i aktywny udział w dyskusji.
Młodzież otrzymała ulotki dotyczące tematyki konsumenckiej.
Społeczność Liceum Ogólnokształcącego im. Piotra Skargi podziękowała Rzecznikowi za przybycie, poświęcony czas.
Spotkanie zorganizowane było w porozumieniu z p. Grażyną Sitek, nauczycielką przedmiotów biznes i zarzadzanie oraz podstaw przedsiębiorczości.





