Świąteczna reklama John Lewis zwraca uwagę na rodziny zastępcze

nowymarketing.pl 1 rok temu
W reklamie „The Beginner” John Lewis podkreśla, iż każdy młody człowiek powinien czuć się doceniony i zasługuje na dom pełen miłości. Jak wskazuje marka, tegoroczny spot ma być siłą napędową pozytywnych zmian dla dzieci dorastających w domach dziecka. Od kilkunastu lat brytyjska sieć domów towarowych porusza odbiorców, prezentując chwytające za serce historie w swoich świątecznych reklamach. Tegoroczny spot „The Beginner” przenosi nas do domu pewnego małżeństwa, które w okresie przedświątecznym przygotowuje się do objęcia nowej roli – rodziców zastępczych.
W spocie poznajemy mężczyznę, który usiłuje nauczyć się jazdy na deskorolce. Po kilku upadkach i kontuzjach bohater nie traci determinacji i niemal każdą wolną chwilę poświęca, aby opanować nową umiejętność. A wszystko po to, aby łatwiej nawiązać kontakt z Ellie, która niebawem pojawi się w jego domu.
W tle spotu słyszymy klimatyczny cover „All The Small Things" Blink-182. Twórcy...
Idź do oryginalnego materiału