Z kursu dowiesz dowiesz się, jak w praktyce wdrażać strategię ukierunkowaną na wzrost ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania oraz optymalizację liczby konwersji na różnego rodzaju stronach internetowych. W materiale zostały przedstawione zagadnienia dotyczące między innymi pozycjonowania, optymalizacji konwersji, analityki oraz użyteczności. Kurs krok po kroku przeprowadza przez najważniejsze etapy procesu przygotowania strategii. Wychodzimy od podstawowych definicji, zapoznajemy się z metodyką, analizą oraz obsługą narzędzi. W materiale ujęto szersze spojrzenie na optymalizację stron, również od strony architektury informacji i pozostałych punktów styku z użytkownikiem w sieci. Po zakończeniu kursu zdobędziesz wiedzę, która pozwoli na samodzielną realizację strategię SXO, które realnie wpłynie na postawione cele biznesowe. Będziesz mógł samodzielnie planować, prowadzić oraz weryfikować efekty działa.
Prowadzący: Piotr Michalak
_____________________________________________________________________
Zapisz się na studia w CDV:
https://rekrutacja.cdv.pl/