Szymon Szmigiel (Channel Factory): Brand suitability to coś więcej niż tylko bezpieczeństwo marki

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Bycie zbyt surowym i restrykcyjnym w podejściu do bezpieczeństwa marki ograniczy zasięg, którego marki potrzebują – na temat brand suitability i brand safety rozmawiamy z Szymonem Szmigielem, managing director, Channel Factory Polska. Hasła brand suitability i brand safety są często ze sobą mylone. Mógłbyś wyjaśnić te dwa pojęcia?
Ogólnie rzecz ujmując, brand safety to zestaw środków, które mają pomóc markom unikać treści, co do których ludzie powszechnie zgadzają się, iż powinny być blokowane. Celem jest przede wszystkim ochrona wizerunku i reputacji marki. Jednak kwestia jest tym istotniejsza, iż brand safety znacząco przyczynia się również do postrzegania firmy w umysłach konsumentów. Odbiorcy nie rzadko postrzegają źle ulokowane reklamy, jako celowy zabieg i poparcie marki dla negatywnych treści, co może rodzić dystans na linii konsument-marka.
Brand suitability natomiast opiera się na podstawowej koncepcji...
Idź do oryginalnego materiału