Ziaja to polska marka kosmetyków takich jak kremy, żele, szampony, pianki, olejki i inne preparaty do codziennej kąpieli i pielęgnacji skóry u dzieci i dorosłych. Jej produkty są powszechnie dostępne w drogeriach stacjonarnych i internetowych w Polsce. Można je również zamówić z oficjalnego sklepu producenta na stronie ziaja.com.
Czy to, co ostatnio poleca Ziaja w kategorii zarówno rodzicielskiej, jak i dziecięcej, rzeczywiście zasługuje na uznanie? Postanowiliśmy to sprawdzić, organizując rekrutację do testu pięciu kosmetyków tej marki (2. z linii dla mam i 3. z linii dla dzieci). W wysłanych do testerek paczkach od mama:Du znalazły się:
skoncentrowane serum do twarzy, szyi i dekoltu – wyselekcjonowane z natury serum z serii Ziaja naturalnie pielęgnujemy.
krem nawilżający na dzień – krem o roślinnej recepturze z serii Ziaja naturalnie pielęgnujemy.
hipoalergiczny krem ultrapielęgnujący do buzi i rączek na każdą pogodę – ultradelikatny krem do codziennego stosowania z serii Ziaja med dla dzieci.
pianka do mycia buzi, rączek i ciała – delikatna pianka z serii Ziajka dla dzieci od 1. roku życia.
żel do zębów dla dzieci czary mary od 2 do 6 lat – owocowy żel do zębów z serii Ziajka dla dzieci od 2 do 6 lat.
Zainteresowane testami czytelniczki mama:Du najpierw wypełniły ankietę rekrutacyjną, a następnie te mamy, które zostały zakwalifikowane, otrzymały przesyłkę z kosmetykami Ziaja. Na ich przetestowanie daliśmy im dwa tygodnie. Wszystkie testerki wypełniały potem ankietę zawierającą 12. pytań zamkniętych i 1. otwarte.
100 proc. uczestniczek testu przeprowadzonego przez nasz serwis parentingowy odpowiedziało twierdząco na pytanie, czy kosmetyki Ziaja dla mam i dzieci spełniły ich oczekiwania. Również 100 proc. testerek zadeklarowało, iż ponownie sięgnie po te produkty do pielęgnacji. Jak uzasadniały swoje zdanie?
– Jestem zachwycona kosmetykami Ziaja dla dziecka i mamy! Świetna jakość i przepiękne zapachy! Cieszę się, iż mogę testować te cuda, dziękuję – napisała nam Wiktoria z Mysłowic. – Bardzo lubię kosmetyki marki Ziaja: są atrakcyjne cenowo, mają dobry skład i bardzo ładne kolorowe opakowania – zachwalała Klaudia z Rybnika.
Lwią część ankiety wynikowej stanowiły pytania dotyczące oceny poszczególnych kosmetyków. Do każdego z nich zadaliśmy po dwa, skupiając się na najczęściej wskazywanych przez ich producenta atutach czy efektach ich regularnego stosowania. Oto jak skomentowała po kolei wszystkie produkty jedna z testerek.
99 proc. mam wskazało, iż serum do twarzy, szyi i dekoltu poprawiło kondycję skóry. 98 proc. testerek spodobał się jego zapach na bazie roślinnych olejków. 99 proc. oceniło, iż krem nawilżający na dzień pomógł na suchą skórę. Na pytanie, czy krem złagodził podrażnienia skóry, 99 proc. uczestniczek testu odpowiedziało, iż tak.
100 proc. przyznało, iż krem ultrapielęgnujący do buzi i rączek na każdą pogodę nawilżył skórę dziecka. Według 100 proc. respondentek sprawdził się on niezależnie od pogody. 99 proc. wyraziło zdanie, iż pianka do mycia buzi, rączek i ciała sprawdziła się podczas kąpieli dziecka. 99 proc. wskazało, iż okazała się neutralna dla skóry.
Ze stwierdzeniem, iż żel do zębów dla dzieci czary mary od 2 do 6 lat sprawdził się w pielęgnacji jamy ustnej, zgodziło się 97 proc. ankietowanych mam. Również 97 proc. osób, które wzięło udział w najnowszym teście kosmetyków marki Ziaja, potwierdziło, kierując się opiniami swoich pociech, iż owocowy żel miał atrakcyjny posmak.
– Przetestowane z moją małą asystentką i… Ziaja dla mam i dzieci to sztos! Delikatne, skuteczne i pachną tak, iż chce się tulić jeszcze bardziej (jeśli to w ogóle możliwe). Skóra zadowolona, mama szczęśliwa, dziecko spokojne – no ideał! – podsumowała swoje wrażenia z testu kosmetyków Martyna z miejscowości Golub-Dobrzyń.
Kosmetyki Ziaja dla mam i dzieci wyróżniają się jak najbardziej delikatną formułą i naturalnym składem. Swoje adekwatności czyszczące, pielęgnacyjne i ochronne łączą z komfortem stosowania. Więcej informacji o wszystkich przeznaczonych dla rodziców i najmłodszych produktach tej marki znajdziecie na oficjalnej stronie ich producenta.
Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie mamaDu.pl na grupie 92 rodziców, czerwiec-lipiec 2025 r.