TEMAT KOMPLEKSOWY : „JESTEŚMY PODOBNI, JESTEŚMY RÓŻNI”

wrozka.edu.pl 2 miesięcy temu

PRZEWIDYWANE UMIEJĘTNOŚCI:

1. Dziecko przyswaja wzory kulturalnego zachowania i używa zwroty grzecznościowe.

2. Doskonali koordynację wzrokowo – ruchową.

3. Uczy się współdziałania i tolerancji.

4. Wypowiada się na określony temat.

5. Utrwala znajomość figur geometrycznych.

6. Wzmacnia wiarę we własne możliwości.

PIOSENKA „Każdy swoje imię ma”

  1. Tyle dzieci w parku biega

Każdy dziecko imię ma.

Paweł, Zosia, Marek, Ewa

Swoje imię dobrze zna!

Ref. Ja mam imię,

Ty masz imię,

Każdy swoje imię ma.

choćby wrona przy kominie

Swoje imię: kra, kra, kra.

Ja mam imię,

Ty masz imię,

Każdy swoje imię ma –

choćby Reksio z tego słynie,

Gdy zawołasz jest raz, dwa.

  • Jadą dzieci do przedszkola,

Każde dziecko imię ma.

Bartek, Ela, Kasia, Ola

Swoje imię dobrze zna.

Idź do oryginalnego materiału