Termin realizacji: 16- 20.09.2024 r.
Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze:
– nabywanie umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami
-identyfikowanie różnych stanów emocjonalnych
-wydłużanie czasu koncentracji uwagi
– rozwijanie małej motoryki, koncentracji i wytrwałości
-rozwijanie sprawności palców i dłoni
-dostosowanie nacisku do spodziewanego rezultatu
-rozwijanie orientacji przestrzennej
-wdrażanie do szybkiego reagowania na sygnały dźwiękowe
-rozróżnianie i nazywanie emocji
-zacieśnianie więzi koleżeńskich
-poznawanie odmiennych upodobań rówieśników w zabawach
-rozwijanie orientacji przestrzennej
-usprawnianie narządów mowy, rozwijanie poczucia rytmu
-pozytywne nastawienie do podejmowanych działań, cierpliwe czekanie na swoją kolej
WIERSZYK ,, W naszej sali’’
Mamy w naszej sali
klocki kolorowe.
Zbudujemy domek,
garaż albo drogę.
Najpierw jeden klocek,
potem drugi, trzeci.
Bawią się klockami
w sali wszystkie dzieci.
PIOSENKA ,,Do przedszkola idzie maluch’’
- Do przedszkola idzie maluch, tup, tup, tup, tup,
wszyscy dziś malucha chwalą, tup, tup, tup, tup.
- Zna wierszyki i piosenki, la, la, la, la,
zawsze chodzi uśmiechnięty, la, la, la, la.
- Podskakują razem dzieci, hop, hop, hop, hop,
bo tu bawią sie najlepiej, hop, hop, hop, hop.