Mimo tego, iż współcześnie wiele firm przenosi swą działalność do sieci, to przez cały czas stawia na tradycyjne sposoby w promowaniu własnej marki. choćby w erze cyfrowej taka forma reklamy ma dużą moc w dotarciu do nowych, potencjalnych klientów. Można powiedzieć, iż w dobie rozwoju marketingu internetowego i nowoczesnych technologii przez cały czas tradycyjne sposoby na reklamę firmy nie odeszły do przysłowiowego lamusa.
Wiele tego typu materiałów promocyjnych można znaleźć na stronie VERACO . W ofercie dostępnych jest wiele wysokiej jakości produktów, które bez wątpienia pomogą rozpowszechnić wizerunek i przedstawić w sposób profesjonalny ofertę firmy.
Wśród tradycyjnych nośników reklamowych warto zwrócić uwagę na:
- Stojaki na ulotki reklamowe i foldery, które są wizualnie atrakcyjnym sposobem reklamowania firmy i produktów. Dostępne są w różnych formatach (jednostronne, obustronne, z możliwością umieszczania grafiki reklamowej). Obok dobrze zaprojektowanych stojaków żaden klient nie przejdzie obojętnie.
- Ekspozytory reklamowe, dzięki których możemy wyróżnić promowane produkty. Pozwalają skutecznie zwiększyć sprzedaż, dlatego sprawdzają się doskonale w punktach handlowych i podczas imprez branżowych.
- Potykacze, które sprawdzają się wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń. Najczęściej wykonane są z aluminium z ramami.
- Totemy reklamowe, które idealnie nadają się do prezentacji grafik jednostronnych lub dwustronnych. Często używane są w galeriach, punktach handlowych, a także muzeach i urzędach.
- Tablice reklamowe, które zapewniają bezpośrednią obecność promowanej treści w przestrzeni publicznej. Towarzyszom punktom handlowym i usługowym, zwłaszcza jeżeli możliwe jest ich postawienie w bezpośrednim sąsiedztwie przebiegającym wokół ciągów pieszych.
Zdjęcie: pixabay.com
WARTO PRZECZYTAĆ:
Pomoc księgowa dla firm i nie tylko
Roll up reklamowy – nowoczesność i estetyka
Drukarka dla dzieci – jak wybrać najlepszą?