Victoria’s Secret wraca do korzeni. Do reklam powrócą Aniołki

nowymarketing.pl 10 miesięcy temu
Działania rebrandingowe przed dwoma laty rozpoczęte przez Victoria’s Secret nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Właśnie dlatego, marka oferująca elegancką bieliznę, postanowiła ponownie wykorzystać wizerunki szczupłych modelek. fot. Facebook
Działania rebrandingowe miały na celu ukazanie Victoria’s Secret jako marki inkluzywnej, widocznie zaangażowanej w działania na rzecz promowania różnorodności. W nowych reklamach Victoria’s Secret, zamiast dobrze znanych, seksownych modelek, można było zobaczyć m.in. aktywistki, sportsmenki (Megan Rapinoe), modelki plus size oraz kobiety w ciąży i transpłciowe (Valentina Sampaio).
Dodatkowo Victoria’s Secret postanowiła także zaangażować do roli ambasadora submarki Pink (kolekcja Gender Free) Darrena Barneta — amerykańskiego aktora („Gran Turismo”). To pierwsza w historii marki sytuacja, w której to stanowisko objął mężczyzna. Po 24 miesiącach stało się jednak jasne, że...
Idź do oryginalnego materiału